Gå til innhold

Jogge/løpemusikk

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Er det noen som har lyst til å dele noen av tittlene på spillelisten deres når dere løper/jogger? Jeg mangler virklig musikk med god løpebeat, som holder motivasjonen litt oppe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ali Wilson - Pandora

Nickleback - Something in your mouth

David Guetta - When love takes over

Ferry Corsten - Radio Crash

Armin van Buuren feat. Susana - If you should go ALY & FILA MIX VIKTIG!

Rank 1 - L.E.D there be light

Armand van Helden - Hey, Whats wrong with you

RHCP - snow

Cher - Believe

Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite

Madcon - Beggin ( ja, du er sikkert lei av den, men funker bra for meg :P )

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg liker å jogge til Dum Dum Boys.

Skrevet

Ramstein må jeg ha i tillegg til mp3 musikk som nevnt i første svar!

Skrevet

Darius & Finlay - do it all night

Basic Element - touch you right now

Samsaya - ADHD

Cheryl Cole - fight for this love

David Guetta - when love takes over (gjerne en bra remix-versjon)

Jennifer Lopez - do it well

Cobra Starship - good girls go bad

Kenny Loggins - danger zone

David Guetta - sexy bitch

Brick & Lace - love is wicked

Et lite utdrag fra min treningsspilleliste. Musikksmaken min lyser "the voice" lang vei, men det duger fint til jogging :)

Og ikke minst; joggesangen over alle joggesanger(i mine øyne): Pirates og the carribean - He's a pirate (DJ Tiesto remix) :jepp:

Skrevet

Åh, vad kul! Jag laddade nämligen ner ett program igår för detta syftet. Det heter Mixmeister och finns gratis på nätet, det räknar BPM (beats per minute) på hela ditt mediebibliotek om du vill och så kan du göra en egen lista efter det. Jag har läst lite om BPM och några säger att man ska lyssna på 80BPM vid rolig löpning och några säger att 120 är det ultimata tempot. Jag själv testade 120 igår men tyckte att det var för segt så jag ska testa 140 nästa gång. :) Det är ett suveränt verktyg! I en undersökning gjord på kvinnor så visade det sig att man presterade 10% bättre om man lyssnade på "rätt" musik! :jepp:

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åh, vad kul! Jag laddade nämligen ner ett program igår för detta syftet. Det heter Mixmeister och finns gratis på nätet, det räknar BPM (beats per minute) på hela ditt mediebibliotek om du vill och så kan du göra en egen lista efter det. Jag har läst lite om BPM och några säger att man ska lyssna på 80BPM vid rolig löpning och några säger att 120 är det ultimata tempot. Jag själv testade 120 igår men tyckte att det var för segt så jag ska testa 140 nästa gång. :) Det är ett suveränt verktyg! I en undersökning gjord på kvinnor så visade det sig att man presterade 10% bättre om man lyssnade på "rätt" musik! :jepp:

Det høres jo kjempeinterresant ut! Sliter selv med at BPM er for sakte på min løpemusikk..

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Nanne70
Skrevet

Du kan jo også prøve MotionTraxx - her får du en ny mix hver måned, tilpasset ulike treningsformer som løping/jogging, powerwalk, spinning, styrketrening etc. Du må abonnere, men det er gratis, og alle podcastene kan lastes ned gratis. Så langt er det 32 podcasts tilgjengelig for nedlasting.

• 1 måned senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg pleier å ha W.A.S.P. på øret når jeg jogger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...