Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hei Er det noen som har lyst til å dele noen av tittlene på spillelisten deres når dere løper/jogger? Jeg mangler virklig musikk med god løpebeat, som holder motivasjonen litt oppe..
Mir Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Ali Wilson - Pandora Nickleback - Something in your mouth David Guetta - When love takes over Ferry Corsten - Radio Crash Armin van Buuren feat. Susana - If you should go ALY & FILA MIX VIKTIG! Rank 1 - L.E.D there be light Armand van Helden - Hey, Whats wrong with you RHCP - snow Cher - Believe Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite Madcon - Beggin ( ja, du er sikkert lei av den, men funker bra for meg )
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Ramstein må jeg ha i tillegg til mp3 musikk som nevnt i første svar!
Lexington Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Darius & Finlay - do it all night Basic Element - touch you right now Samsaya - ADHD Cheryl Cole - fight for this love David Guetta - when love takes over (gjerne en bra remix-versjon) Jennifer Lopez - do it well Cobra Starship - good girls go bad Kenny Loggins - danger zone David Guetta - sexy bitch Brick & Lace - love is wicked Et lite utdrag fra min treningsspilleliste. Musikksmaken min lyser "the voice" lang vei, men det duger fint til jogging Og ikke minst; joggesangen over alle joggesanger(i mine øyne): Pirates og the carribean - He's a pirate (DJ Tiesto remix)
LetThemEatCake Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Åh, vad kul! Jag laddade nämligen ner ett program igår för detta syftet. Det heter Mixmeister och finns gratis på nätet, det räknar BPM (beats per minute) på hela ditt mediebibliotek om du vill och så kan du göra en egen lista efter det. Jag har läst lite om BPM och några säger att man ska lyssna på 80BPM vid rolig löpning och några säger att 120 är det ultimata tempot. Jag själv testade 120 igår men tyckte att det var för segt så jag ska testa 140 nästa gång. Det är ett suveränt verktyg! I en undersökning gjord på kvinnor så visade det sig att man presterade 10% bättre om man lyssnade på "rätt" musik! 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Åh, vad kul! Jag laddade nämligen ner ett program igår för detta syftet. Det heter Mixmeister och finns gratis på nätet, det räknar BPM (beats per minute) på hela ditt mediebibliotek om du vill och så kan du göra en egen lista efter det. Jag har läst lite om BPM och några säger att man ska lyssna på 80BPM vid rolig löpning och några säger att 120 är det ultimata tempot. Jag själv testade 120 igår men tyckte att det var för segt så jag ska testa 140 nästa gång. Det är ett suveränt verktyg! I en undersökning gjord på kvinnor så visade det sig att man presterade 10% bättre om man lyssnade på "rätt" musik! Det høres jo kjempeinterresant ut! Sliter selv med at BPM er for sakte på min løpemusikk..
Fantomina Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Nanne70 Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Du kan jo også prøve MotionTraxx - her får du en ny mix hver måned, tilpasset ulike treningsformer som løping/jogging, powerwalk, spinning, styrketrening etc. Du må abonnere, men det er gratis, og alle podcastene kan lastes ned gratis. Så langt er det 32 podcasts tilgjengelig for nedlasting.
Gjest sardintroll Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Jeg pleier å ha W.A.S.P. på øret når jeg jogger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå