Gjest Trist Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hva kan være grunnen til at en gutt går fra å være varm og god mot deg, holde rundt deg, tar på deg og at man ser at han nyter selvskapet ditt til at han kommer med kritikk om hvordan du er som person (nevner mine svakeste punkter uten sammenheng) slik at jeg blir lei meg, ALDRI kommenterer utseende selv om man er i en setting der det ville vært naturlig, ser kraftig irritert ut når du tar hånden hans eller setter deg på fanget hans, avbrøyer sexen som han selv har lagt opp til midt inni akten å legger seg på sofaen istedet? Dette gjør så forferdelig vondt, har det helt forferdelig for det er tydelig at han er kvalm av meg, føler meg bare stygg og ekkel. Vi er begge i slutten av 20 årene og det er HAN som alltid vil treffe meg, derfor jeg ikke skjønner noe som helst:(
Gjest bbella Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det er tydelig at han har noen prolemer... Det kan være så mye, å du må nesten spørre han rett ut. - Han kan slite med noe sykisk (depresjon el. lignende) - Han kan ha vært utro/føle han har vært utro(dårlig samvittighet) - Noe fysisk ja, mye... Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvor lenge har han oppført seg slik? Hvis han bare er slik av ren natur, så er han ingen god mann!
Gjest trist Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Det er tydelig at han har noen prolemer... Det kan være så mye, å du må nesten spørre han rett ut. - Han kan slite med noe sykisk (depresjon el. lignende) - Han kan ha vært utro/føle han har vært utro(dårlig samvittighet) - Noe fysisk ja, mye... Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvor lenge har han oppført seg slik? Hvis han bare er slik av ren natur, så er han ingen god mann! Vi er ikke offesielt kjærester, vi har bare "vært det" om du skjønner. I et par mnd. Men han begynte vel sakte men sikkert å bli sånn etter hvor mer forelsket jeg ble. I starten holdt jeg meg kald siden jeg er livredd for å bli såret, men når jeg ble tryggere på han falt det naturlig for meg å si hva jeg følte. Fortalte han ofte hvor vakker, snill og flott han er og hvor mye han betyr for meg. Blir helt fra meg når jeg tenker på sist vi møttes (denne kvelden var det også HAN som hadde bedt meg komme å møte han) der kom jeg som en unge på julaften å kastet meg rundt halsen hans siden vi ikke hadde vært sammen på en stund, å han stivnet bare til. Hadde pyntet meg for han i flere timer men han kastet bare et blikk på meg og sa ingen ting. Fikk et kompliment fra en forbipasserende på veien opp til meg å etter det ble han enda verre, fjernet hånden min fra hans.. Han ble også rimelig forbannet da jeg samme kveld fikk sms fra en gutt, han sa ingenting, men jeg så det på han. Jeg er litt sky så tørte ikke spørre hva som var galt, ble kanskje litt klengete noe som så ut til at han fikk enda mer avsmak fra meg:( I starten ville han høre alt om meg, sitte å prate til langt på natt, kose oss glugg ihjel, ringte meg nesten hver dag for å høre om jeg hadde det bra. I det siste har han sett irritert ut når jeg har åpnet munnen, så har ikke tørt å prate så mye som før og blitt litt innesluttet. Noe som igjen har gitt han mulighet til å poengtere mine svake sider. Så har jeg tenkt at jaja, kanskje det bare er sex han er ute etter, men ettersom han dyttet meg vekk fra han under samleiet å gikk ut i stua for å legge seg på sofaen vil han ikke ha sex med meg heller. Jeg er MAO ikke god nok for han å prate med, utseende er visst ikke noe pent OG ikke ønsket i senga. Hvorfor i all verden vil han fortsette å være sammen med meg da? er så frustrert.. Hadde han vært en drittsekk fra starten av hadde jeg ikke blitt så forelsket heller, er tydelig at jeg enten har gjort noe galt som har fått han sånn, at han ikke finner meg attraktiv lenger. Eller så tror jeg at han skammer seg over meg, han vil ikke lenger møte meg offentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå