Gå til innhold

Hvit kjole?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange her inne ville valgt helt hvit brudekjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha røde detaljer på min kjole, men på en hvit base,da. Dette er ikke for noen annen grunn en at jeg er veldig glad i rødt, og ettersom jeg skal være vinterbrud, så har jeg ikke lyst til å bli 'borte' i snøen... :fnise:

Skrevet

Jeg har valgt helt hvit brudekjole. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Helt hvit, jeg er finere med det enn med feks ivory

Skrevet

Helt hvit kan ofte bli blåaktig i lyset, ikke alle kler denne fargen.

Mange velger derfor Diamond white som er en litt "mørkere" hvitfarge uten blåskjær. Ved første øyemkast ser de kanskje like ut i fargen hver for seg, men setter du de opp mot hverandre er det stor forskjell. Jeg har prøvd mange diamond white kjoler og synes de var veldig fine selv om de ikke var helt hvite.

Jeg har valgt lys ivory som er enda litt mørkere siden det passet best til huden min, ivory er litt for mørkt for meg synes jeg.

Skrevet

Jeg trodde min kjole var helt hvit, helt til jeg så på lappen at det sto ivory. Men det er en veldig lys ivory, nesten mot hvit. Sløret de har bestilt til meg er antique white, som er en tone mellom hvit og ivory - kanskje litt "kaldere" tone enn ivory, men ikke kritthvit.

Skrevet

Diamond white Maggie Sottero, trodde det var helt hvitt. Må begynne å ta sol....

Skrevet

Jeg har så godt som helt hvit (tror jeg :ler: ), og har begynt å ta sol nå.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...