Gjest Lene Skrevet 23. mars 2010 #1 Del Skrevet 23. mars 2010 Fant nettopp ut at kjæresten min har benyttet seg av Zoosk en applikasjon på facebook der man lager seg en profil før å date andre single i nærområdet...!Vet ikke hvordan jeg ska takle dette, er helt nummen!Så det av en slump når jeg var inne på mine applikasjoner, før der ligger jo også venners siste aktivitet!Føler meg frykteligt såret...:(Ska jeg si det til han? Føler at jeg må! Uansett så er det så tydeligt, han søker single damer i nærområdet! Uff, jeg ble så lei meg, vad ska jeg gjøre synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Spør ham rett ut om hva dette er for noe og hva som ligger bak. fb..rota til alt vondt sier jeg bare...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Len Skrevet 23. mars 2010 #3 Del Skrevet 23. mars 2010 Spør ham rett ut om hva dette er for noe og hva som ligger bak. fb..rota til alt vondt sier jeg bare...! Det er jo så tydeligt!Dating liksom... Så vilken dag han sist benyttet seg av siden og det er bare fem dager siden.Vi har hvert sammen i helga dessuten. Jeg føler at jeg bare må snakke med han.Hade ikke vem som helst stusset øver dette? Det gjør så vondt før jeg er skikkeligt glad i han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bbea Skrevet 23. mars 2010 #4 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg ser selv at jeg har noe "zoosk" greier på face, uten at jeg egentlig vet hva det er el. hvor det kom fra. Har ikke laget noe profil, men kommer opp som en appication og at folk har "sett demeg" el hva enn det står... Sjekk om han er en av "min art" eller om han faktisk har lakt sjel i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. mars 2010 #5 Del Skrevet 23. mars 2010 Ikke ta helt av nå da, det er jo så utrolig mye rare applikasjoner på Face, jeg har også mye rart, som jeg egentlig aldri har brukt eller "installert" av fri vilje... Så ikke arrester han riktig ennå da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene Skrevet 23. mars 2010 #6 Del Skrevet 23. mars 2010 Ska ikke ta helt av nei, men det jeg reagerer på er at applikasjonen var brukt før et antall dager siden. Har han da ikke hvert der inne og gjort et eller annet...Man må jo lage seg profil der før å kunne bruke den etter vad jeg har skjønt, eller betyr det kanskje noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 23. mars 2010 #7 Del Skrevet 23. mars 2010 Husk at det er noen som sender invite til alle vennene sine hver gang de legger til en applikasjon, og så er det de som takker ja til alle invites og installerer rubbel og bit uten å tenke over hva det er de installerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene Skrevet 23. mars 2010 #8 Del Skrevet 23. mars 2010 Husk at det er noen som sender invite til alle vennene sine hver gang de legger til en applikasjon, og så er det de som takker ja til alle invites og installerer rubbel og bit uten å tenke over hva det er de installerer. Takk før et beroligende svar! Det kanskje bare har en så enkel førklaring som du sier :)Vet ikke så mye om hvordan det fungerer med disse applikasjonerne, så derfør øveragerte jeg kanskje bare?!Kanskje dumt av meg å spørre han, vil ikke fremstå som jalu og misstenksom heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 23. mars 2010 #9 Del Skrevet 23. mars 2010 Takk før et beroligende svar! Det kanskje bare har en så enkel førklaring som du sier :)Vet ikke så mye om hvordan det fungerer med disse applikasjonerne, så derfør øveragerte jeg kanskje bare?!Kanskje dumt av meg å spørre han, vil ikke fremstå som jalu og misstenksom heller da... Hadde nok spurt ham om det om jeg var deg, men ta det opp på en måte som ikke virker som om du beskylder ham for noe. Det kan godt hende det bare er en bagatell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest11 Skrevet 23. mars 2010 #10 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk sender ut invite til applikasjoner hele tiden og folk legger til det meste uten å vite hva det egentlig er. så det er fire alternativer: 1. enten vet han ikke hva det er, og han bruker det ikke heller. 2. han vet hva det er, men han bruker det ikke. 3. han vet hva det er og bruker det - kanskje bare som kjedelig tidsfordriv. 4. han vet hva det er og bruker det for å flørte med andre jenter. Så, med andre ord; du får ikke vite svaret av å sitte og spørre folk på et internettforum (vi kjenner ikkke fyren). SNAKK MED HAN SELV. Dere er tydeligvis i et forhold, meningen er at dere skal kunne snakke sammen som normale mennesker. Kommunikasjon er en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raymond langø Skrevet 8. juni 2010 #11 Del Skrevet 8. juni 2010 Fant nettopp ut at kjæresten min har benyttet seg av Zoosk en applikasjon på facebook der man lager seg en profil før å date andre single i nærområdet...!Vet ikke hvordan jeg ska takle dette, er helt nummen!Så det av en slump når jeg var inne på mine applikasjoner, før der ligger jo også venners siste aktivitet!Føler meg frykteligt såret...:(Ska jeg si det til han? Føler at jeg må! Uansett så er det så tydeligt, han søker single damer i nærområdet! Uff, jeg ble så lei meg, vad ska jeg gjøre synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2010 #12 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis ikke han er en sånn som klikker og aksepterer alt da? Jeg så stefaren min med zoosk, men ikke sikkert han vet hva det er, eller hvordan man fjerner det rett etterpå hvis man ikke ville ha det allikevel. Jeg håper at det er sant det jeg tror, og ikke det er noe annet. Han er nesten ikke på FB en gang. Har aldri klikket meg inn, men så det da jeg bladde for å se hva andre hadde som applikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor klikker folk her bare fordi jenta spør,det er da lov å spørre om ting man lurer på uten at man skal bli angrepet.Ta å slapp av litt dere hissig per menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #14 Del Skrevet 22. april 2012 Min erfaring er at de blit lagt til hvis man er inne og kikker, har opplevd det selv (etter en stund) Nå er jeg aktivt der, men ikke via FB kontoen, alle trenger da ikke vite at jeg leter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari Skrevet 15. november 2012 #15 Del Skrevet 15. november 2012 dumme kvinne... du skjønner vel at vi kvinner ikke er naive? hvis det skjer noe misstenklig så skal man ALLTID spørre han hva faen det dreier seg om. jeg er så drit lei folk som mener man aldri skal være på vakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #16 Del Skrevet 16. november 2012 Fant nettopp ut at kjæresten min har benyttet seg av Zoosk en applikasjon på facebook der man lager seg en profil før å date andre single i nærområdet...!Vet ikke hvordan jeg ska takle dette, er helt nummen!Så det av en slump når jeg var inne på mine applikasjoner, før der ligger jo også venners siste aktivitet!Føler meg frykteligt såret...:(Ska jeg si det til han? Føler at jeg må! Uansett så er det så tydeligt, han søker single damer i nærområdet! Uff, jeg ble så lei meg, vad ska jeg gjøre synes dere? Gå inn på Zoosk og søk etter single på hans alder, finner du han der, med profil, er han aktiv, enkelt og greit Anonym poster: c193caac89e421a3754c137304e10fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 16. november 2012 #17 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg ville sjekket ut litt mer enn det, det er mye rart på face. En gang jeg trykket på en link til en side kom det opp på min side så vennene mine kunne se: "loren benyttet seg av et tilbud fra firma". Jeg kjøpte jo ikke noe, jeg trykket på linken for å se om det var noe jeg ville kjøpe. Kanskje så han at en venn hadde det p¨sin vegg, trykket på den og gikk ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #18 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg ville sjekket ut litt mer enn det, det er mye rart på face. En gang jeg trykket på en link til en side kom det opp på min side så vennene mine kunne se: "loren benyttet seg av et tilbud fra firma". Jeg kjøpte jo ikke noe, jeg trykket på linken for å se om det var noe jeg ville kjøpe. Kanskje så han at en venn hadde det p¨sin vegg, trykket på den og gikk ut igjen? Er derfor jeg sier hun skal søke han opp på alder for å se om han har en profil der, en profil lager seg ikke selv.. Anonym poster: c193caac89e421a3754c137304e10fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tina Skrevet 16. november 2012 #19 Del Skrevet 16. november 2012 Tråden er to og et halvt år gammel.... Regner med at TS har funnet ut av dette nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #20 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg fant profilen til exen på Zoosk, han sa den var gammel, og han hadde glemt den, litt rart da at på bildet hadde han på seg en genser han hadde fått for ikke lenge siden... Anonym poster: c193caac89e421a3754c137304e10fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå