Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Er det mulig? Kjæresten min har ekkelt hår nede på ryggen som han har vært enig i å fjerne før med hårfjerningskrem. Vi har gjort det noen ganger, men det ser ikke ut som han tåler kremen så bra. Det er det at han aldri kommer seg til en hudpleiesalong og får det fjernet heller. Jeg mener jeg fjerner jo hår på legger, under armer og bikini for å være fin for han, men nå tiltet det fullstendig for han. Han sa jeg kunne finne meg en mann som ikke hadde en jævla pil ned mot rumpa og at jeg kunne godt finne noen vekter i skapet og dra inn magen min så den ikke hang utenfor tightsen og at jeg kunne gå ned noen kilo. Nå er ikke jeg overvektig heller, jeg er 162cm og veier 56 kg! Men jeg er ikke 24 lengre heller og når jeg sitter i sofan ser jo jeg at huden ikke er så stram som det den var da. Hva i alle dager skjedde her? Og ikke var det over med det første heller. Det her brukte vi hele kvelden på...
Gjest Marlo Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Han ble vel endelig lei av at du klagde på han da, og ville ta igjen med deg og få deg til å føle det samme som det han føler.
LitaPia Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Tror nok Marlo er inne på noe.. Han følte for å ta igjen slik at du kunne føle det som han gjør når du klager over håret på ryggen hans.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Han ble vel endelig lei av at du klagde på han da, og ville ta igjen med deg og få deg til å føle det samme som det han føler. Ja, jeg skjønte den, men det er han som faktisk uoppfordret har fjernet det håret før( jeg nevnte det ikke for han at jeg syns det er ekkelt) og han som spurte om han kunne prøve kremen min.
Havbris Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Kanskje han var blitt lei av å høre deg si at du ikke synes han er bra nok - med de hårene han har. Selv om du barberer legger etc for å gjøre deg fin for ham så kan det hende at han har andre måter å være fin for deg, på. Det kan være smart å respektere det. Det er ikke alle menn som løper til en hudpleiesalong når hårene gror.
LitaPia Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Enig med Havbris ( en dame med mange fornuftige svar)
Havbris Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Ja, jeg skjønte den, men det er han som faktisk uoppfordret har fjernet det håret før( jeg nevnte det ikke for han at jeg syns det er ekkelt) og han som spurte om han kunne prøve kremen min. Ja kanskje han ville prøve det en gang (kanskje han har merket at du synes hårene var ekle) men fant ut at det ikke var noe for ham allikevel. Så da er det sikkert ingen vits å å la dette være tema flere ganger, med mindre han selv bringer det på bane.
Havbris Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Enig med Havbris ( en dame med mange fornuftige svar) Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Enig med Havbris ( en dame med mange fornuftige svar) Ja jeg ser fornuften i det Havbris sier. Når det er sagt så fjernet han det jevnlig før vi ble sammen, men nå lar han det bare gro. Han syns selv det er ekkelt og har spurt meg om han kan låne kremen min, men når han reagerer på den har han bare latt det være. Jeg sa ikke noe om det håret før han spurte meg om jeg syns det var ekkelt og jeg sa han godt kunne fortsette å fjerne det. Tross alt syns han det er ekkelt selv. Så nå plutselig får jeg skylden når jeg vil hjelpe han! Men noe må jo ha utløst hele det her ettersom han plutselig snur det rundt..
Gjest Airi Chikako Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Du skal si at du ikke synes det er ekkelt Her gjelder samme regel som når du spør om du ser tjukk ut. Da skal han si at du ikke gjør det
Havbris Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Ja jeg ser fornuften i det Havbris sier. Når det er sagt så fjernet han det jevnlig før vi ble sammen, men nå lar han det bare gro. Han syns selv det er ekkelt og har spurt meg om han kan låne kremen min, men når han reagerer på den har han bare latt det være. Jeg sa ikke noe om det håret før han spurte meg om jeg syns det var ekkelt og jeg sa han godt kunne fortsette å fjerne det. Tross alt syns han det er ekkelt selv. Så nå plutselig får jeg skylden når jeg vil hjelpe han! Men noe må jo ha utløst hele det her ettersom han plutselig snur det rundt.. OK - du kommer med litt mere utfyllende informasjon. Det som tilsynelatende har vært en bagatell har utløst noe større, noe du ikke forstår. I mange forhold kan det også være slik at bagateller som utløser konflikter og krangler egentlig peker mot andre sider ved forholdet som er utfordrende og vanskelig. kan det være slik i ditt tilfelle?
kunst Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 igrunn ganske teit at vi jenter må gjøre så himla mye for å bli godtatt av gutter. sminke, hårfjerning, rette/krølle håret osv. hvis du ofte maser på han for det ekle håret hans etc. er det noe forståelig at han blir irritert, men jeg synes han overdriver hvis han ber deg slanke deg. hadde du vært en usikker jente ville du kanskje tatt dette til deg, og faktisk begynt å slanke deg, som han ba deg om. ta det opp med kjæresten og si at du kanskje maste litt mye, men at du faktisk synes det er litt ekkelt, og at du ikke syntes noe om det han fortalte deg.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 OK - du kommer med litt mere utfyllende informasjon. Det som tilsynelatende har vært en bagatell har utløst noe større, noe du ikke forstår. I mange forhold kan det også være slik at bagateller som utløser konflikter og krangler egentlig peker mot andre sider ved forholdet som er utfordrende og vanskelig. kan det være slik i ditt tilfelle? Ja for det her er jo veldig merkelig syns jeg. Han har fjernet det før meg og etter at vi ble sammen, men nå tiltet det plutselig for han. Prøver å tenke etter hva det kan være som utløser en slik reaksjon nå, men kan ikke finne noe.
Caramela Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Kanskje han var blitt lei av å høre deg si at du ikke synes han er bra nok - med de hårene han har. Selv om du barberer legger etc for å gjøre deg fin for ham så kan det hende at han har andre måter å være fin for deg, på. Det kan være smart å respektere det. Det er ikke alle menn som løper til en hudpleiesalong når hårene gror. Klart han var lei Tenk selv om du ofte møtte; "Skal du ikke trene snart? Du trente jo så mye før vi ble sammen.." Til slutt ville det nok sprukket ja, og du hadde følt at han synes du var stygg og hele pakka (ja, du vet jo hvordan vi jenter er).. Og på samme måte, vi jenter er da også like flinke til å komme med kommentar tilbake, gjerne en som sårer mer. Tror som mange andre her at dette er tilfellet. Så TS, bare slutt å bry deg litt om hårene nederst på ryggen hans en stund. Nok er nok.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 Klart han var lei Tenk selv om du ofte møtte; "Skal du ikke trene snart? Du trente jo så mye før vi ble sammen.." Til slutt ville det nok sprukket ja, og du hadde følt at han synes du var stygg og hele pakka (ja, du vet jo hvordan vi jenter er).. Og på samme måte, vi jenter er da også like flinke til å komme med kommentar tilbake, gjerne en som sårer mer. Tror som mange andre her at dette er tilfellet. Så TS, bare slutt å bry deg litt om hårene nederst på ryggen hans en stund. Nok er nok. Ja jeg får bare slå meg til ro med at han begynner igjen av seg selv en dag. Det er jo faktisk noe han gjorde før og etter at vi ble sammen. Mulig jeg virket litt vel hjelpsom her, ehem.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. mars 2010 #16 Skrevet 23. mars 2010 Kanskje litt barnslig av kjæresten din å ta igjen med samme mynt, men det fikk deg i alle fall til å tenke. Synes han har et rasjonellt poeng. Når du begynner å trene igjen kan han begynne å fjerne hår igjen. Eller så kan du være barnslig tilbake og nekte å barbere deg til han har barbert seg..
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 Kanskje litt barnslig av kjæresten din å ta igjen med samme mynt, men det fikk deg i alle fall til å tenke. Synes han har et rasjonellt poeng. Når du begynner å trene igjen kan han begynne å fjerne hår igjen. Eller så kan du være barnslig tilbake og nekte å barbere deg til han har barbert seg.. Hahahaha, likte den siste der med å være barnslig tilbake og ikke barbere meg;-) Det hadde vært helt hysterisk å prøvd;-) Ja og det med treningen vet han plager meg fordi jeg har en skade som jeg skulle trent opp, men har ikke penger nok til hverken behandling eller trening, så det var veldig sårende.
Gjest Airi Chikako Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Jeg prøvde å ikke barbere meg for å se om det kanskje kunne fått min (herlige) kjæreste til å i hvert fall stusse litt... Det funka ikke. Jeg ble mer hårete, men han ble ikke mindre hårete... Ikke virka det som han brydde seg i det hele tatt heller. Tror ikke de er så fiksert på det der som vi er altså. Vi kan nok like mye for det selv, og bruker mest tid på å stelle oss selv fordi vi tror vi må.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #19 Skrevet 26. mars 2010 Jeg prøvde å ikke barbere meg for å se om det kanskje kunne fått min (herlige) kjæreste til å i hvert fall stusse litt... Det funka ikke. Jeg ble mer hårete, men han ble ikke mindre hårete... Ikke virka det som han brydde seg i det hele tatt heller. Tror ikke de er så fiksert på det der som vi er altså. Vi kan nok like mye for det selv, og bruker mest tid på å stelle oss selv fordi vi tror vi må. Endelig en jente som har forstått greia
Gjest hogwash Skrevet 26. mars 2010 #20 Skrevet 26. mars 2010 igrunn ganske teit at vi jenter må gjøre så himla mye for å bli godtatt av gutter. sminke, hårfjerning, rette/krølle håret osv. Jeg har det inntrykk av at de fleste av de tingene der bryr menn seg lite om... Virker mer som det er for å bli godtatt av andre damer. (Forsåvidt enig i at Havbris virker fornuftig.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå