Gå til innhold

useriøs katteselger?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en annonse på finn.no på en katt. Jeg har ønsket meg katt lenge, og har ikke råd til rasekatt, men siden denne katten var halvt rasekatt så var den gratis. Jeg ringte på annonsen, og fikk beskjed om at alle ungene i dette kullet var tatt, men det var et nytt kull i vente (annen mor) og dette kullet kunne jeg få reservert en unge fra.

Jeg takket ja til det, og avtalte at jeg skulle ringe tilbake når disse var født. Som sagt så gjort, jeg ringte tilbake for to dager siden, og hadde en hyggelig samtale med katteeier, og ble lovet en liten pus når den er klar for å forlate mor. Eieren skulle sende meg mms med bilde av kattungene med en gang de våknet (altså for et par dager siden).

Hun har ikke sendt noe mms, og jeg har sendt sms og etterspurt bilde, men ikke fått svar. Jeg blir så utrolig usikker på om jeg er blitt lurt eller ikke. Jeg ønsker virkelig å få denne katten. Jeg vil heller ikke mase på katteeier, så jeg har ikke sendt flere sms'er.

Hva tror dere? blir jeg lurt, eller er jeg bare alt for utålmodig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller satset på en kattunge fra dyrebeskyttelsen framfor slike mennesker som bevisst driver blandingsavl på katt. Og ved at du har reservert katt når du VET at dette er andre kullet på denne kattemoren, så er ikke du mye bedre enn de som driver å "spyr" ut katter!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke den samme kattemoren, som forklart tidligere. Jeg har heller ikke noe behov for å forsvare mitt valg av kattunge ovenfor deg, og det var heller ikke det denne tråden handlet om.

Det hadde kanskje vært greit om du hadde satt deg inn i en sak før du dømmer folk, og ikke baserer oppfattelsen din på hvor dårlig et menneske jeg er ut i fra et innlegg. Har du ikke et svar eller noe å komme med i forhold til hva spørsmålet/ diskusjonen er så kan du heller la vær å si noe

Gjest AnonymBruker
Skrevet

nei jeg har ikke det, så dette er kun en muntlig avtale. Hun skulle gi bort kattungene da begge kattene hennes hadde blitt drektige ved et uhell. Hun skulle sterilisere de, men de haddelurt seg til å bli drektige før dyrlegetimen. Hun har rasekatter, og er ikke intresert i blandingsungene, og heller ikke intressert i å drive avl

Gjest Feline.
Skrevet

Jeg ville ringt henne og etterlyst bildet, det kan jo være hun har glemt det;) Du kan jo finne på noen ekstra spørsmål om katten, slik at du ikke ringer "bare" for å mase etter et bilde:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...