Gå til innhold

Fikk i gjen på skatten

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fikk du i gjen eller fikk du baksmell?

Lyst å dele det med forumet om hva du fikk i gjen på skatten eller hva du ble betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken det ene eller det andre foreløpig, men jeg ser diverse feil jeg sikkert burde rette dersom jeg var pliktoppfyllende og ikke helt sikker på at de aldri vil finne ut av det selv uansett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fikk igjen 37 242,-. Temmelig fornøyd ja!!!!

Skrevet

Fikk igjen :hoppe:

Kr.12430

Gjest Marlo
Skrevet

Fikk igjen 2600kr. Syns det er kjempebra med tanke på at jeg får yrkesrettet attføring, og ikke har så veldig mye penger i løpet av et år.

Bedre enn baksmell iallefall :)

Skrevet

Jeg får igjen ca 2500 kr. Litt mer enn jeg hadde regnet med, så jeg er fornøyd! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser ut til at jeg får igjen kr. 24600,-. Det er jo supert. Dog sier det litt om min økonomiske innsikt at dette var helt uventet.

Skrevet

Ser at stort sett "alle" har fått selvangivelsen til nå, flere fikk den for flere dager siden!

Har de noen spesiell måte de skriver ut og sender disse på? F.eks sender de ut mer eller mindre etter alfabetet? Isåfall er det ikke rart at verken jeg, samboer eller min far har fått, siden vi har etternavn som begynner på Z og W :fnise:

Skrevet

Jeg og mannen min får igjen en god del :) Og godt er det, for økonomien trenger en løft.

Skrevet

Ser at stort sett "alle" har fått selvangivelsen til nå, flere fikk den for flere dager siden!

Har de noen spesiell måte de skriver ut og sender disse på?

Jeg regner med de andre her har gjort som meg, sjekket på nettet.

Gjest Invicta
Skrevet

Har de noen spesiell måte de skriver ut og sender disse på? F.eks sender de ut mer eller mindre etter alfabetet? Isåfall er det ikke rart at verken jeg, samboer eller min far har fått, siden vi har etternavn som begynner på Z og W :fnise:

Det er sikkert mange som ikke har fått den i posten enda (meg selv inkludert), men jeg har vært på altinn.no og sjekket.

Jeg får igjen ca 6000,- litt mindre enn forventet. Samboern får også igjen, han får litt mer enn meg.

Skrevet

Får 13 334,- igjen på skatten. Helt fantastisk! NY-turen er reddet :D

Skrevet

Får igjen 28.000,- men jeg skal føre opp etableringskostnader på 3 lån, så da blir det et par tusen til.

Skrevet

Fikk igjen 250.000, fornøyd med det

Skrevet

Ligger på nesten 8000 nå, men mangler en del fradrag, så kommer nok på 12-13.000. Veldig fornøyd! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får over 30.000,- tilbake :hoppe:

Skrevet

Jeg får tilbake 1500kr,like mye samboeren min fikk i smell,så vi går opp i null :fnise:

Skulle gjerne fått 250 000kr tilbake slik som Mann23 :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...