Gå til innhold

Hvordan foreslå sex med et vennepar?

Gjest Anonym og trygg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym og trygg

Vi er et par i begynnelsen av 30-åra som har oppdaget at vi har lyst til å kose oss sammen med et vennepar vi har hatt i snart ti år. Det kom fram da vi lå og småkoste og snakket om våre fantasier. Jeg røpet denne konkrete ideen først og mannen min medga at også han hadde tenkt på det.

Vi har opplevd mye sammen med det andre paret, bl.a. har vi vært på flere turer der vi har overnattet i samme rom. Der er det jo ikke til å unngå at man registrerer både det ene og det andre av hva som skjer. Vi har tatt badstu sammen flere ganger og har altså sett hverandre nakne. I løpet av den tiden vi har kjent dem, har vi kommet ganske tett på hverandre og både flørtet, småkost og gitt hverandre utvetydige meldinger. På den fronten ha rde vært like aktive som oss.

Nå skal vi på hyttetur sammen i påsken. Vi kan tenke oss å foreslå at vi har sex sammen, men er veldig usikre på hvordan vi skal gå fram. Det er vel ikek sånt man sender en sms om fra den ene bilen til den andre på vei til hytta ("Vil dere knulle med oss når vi kommer fram?"), veksler noen ord om i skiheisen eller ved frokosten. Selv om jeg tviler på at det

vil skje, er det selvsagt en fare for at vi kan bli avvist og at vennskapet ikke overlever et slik framstøt.

Er det noen her som har erfaring med tilsvarende og kan gi noen tips?

Jeg er ganske aktiv på KG, spesielt til å lese, og er som regel innlogget når jeg skriver innlegg. Men ettersom venninnnen som jeg omtaler her også er KG-medlem og kjenner til min identitet(det er det forøvrig flere andre som gjør), har jeg valgt å være anonym i dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nokså

Jeg er ganske aktiv på KG, spesielt til å lese, og er som regel innlogget når jeg skriver innlegg. Men ettersom venninnnen som jeg omtaler her også er KG-medlem og kjenner til min identitet(det er det forøvrig flere andre som gjør), har jeg valgt å være anonym i dette innlegget.

Høres fint ut. Har lurt litt på dette selv, men kan ikke gi noe veldig godt svar. Settingen hyttetur, (+konjakk og litt vin?) kunne kanskje åpne for at dere lufter det passe spøkefullt litt utpå en kveld? Hvis det du skriver til slutt er riktig skal du ikke se bort fra at venninnen din leser dette og skjønner tegningen. Da har du jo allerede løst problemet...?

Forresten er det vel bare å forberede seg på haugen av KGere som vil vite hvordan dette går. Jeg stiller meg like godt først i køen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd jeg heller, men vil ønske lykke til og stille meg som nummer to i køen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås ut med kommentarer at nå går vi alle og har oss.... Smil bredt etterpå,.. så ser du på blikkene dems om det er aktuelt.. Hvis ikke så er det jo bare å la det være en spøk.

Og hvis de ser negative ut til det, så spør om de vil ha mer vin og lat som om ingeting var sagt :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

får håpe de sier ja da. kan jo bli litt kleint hvis de ikke vil (eller hvis en av de ikke vil mens den andre vil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Du kan f eks lufte det for bare venninnen din når dere to er alene (eller han for kompisen, om de er nærmest/snakker mest om sex) før dere skal på hyttetur. Du trenger ikke spørre direkte, bare si at det er en tanke som har slått deg/dere og at det kanskje kan være en idé. Så vil hun gå hjem og fortelle det til sin kjære, så kan de diskutere det seg imellom. Tror det kan være bra å ha litt tid å tygge på det og, å venne seg til den og varme opp.

Forhåpentligvis tenner de på ideen og sier ja, eller så ha de den eventuelt i bakhodet og så skjer det litt av seg selv etter et par flasker rødvin en kveld.

Jeg har ingen erfaring med tilsvarende, det er bare slik jeg kanskje tenker meg at jeg ville gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oleidole

Vi er par på 50år-Vi er swingere,og partnerbyttere.

Vi har trivdes med det i 25 år.MEN av lærdom,styr-langt unna nære venner.

I det øyeblikket dere har sex sammen-blir forholdet veldig anstrengt.

Og sjalusien kommer veldig lett.

Skal dere beholde et varmt vennskap-IKKE ha sex med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katrine

Blås ut med kommentarer at nå går vi alle og har oss.... Smil bredt etterpå,.. så ser du på blikkene dems om det er aktuelt.. Hvis ikke så er det jo bare å la det være en spøk.

Og hvis de ser negative ut til det, så spør om de vil ha mer vin og lat som om ingeting var sagt :)

Lykke til!

Tror helt sikkert dette er det rette ja.

Kan ja spøke med det meste etter litt vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er par på 50år-Vi er swingere,og partnerbyttere.

Vi har trivdes med det i 25 år.MEN av lærdom,styr-langt unna nære venner.

I det øyeblikket dere har sex sammen-blir forholdet veldig anstrengt.

Og sjalusien kommer veldig lett.

Skal dere beholde et varmt vennskap-IKKE ha sex med dem.

Her er en med erfaring.

Denne tror jeg det er lurere å høre på, enn alle synsere her inne...

Behold fantasien om å ha sex sammen med bestevennene dine, og ha heller et eventyr sammen med venner dere har råd til å miste - hvis dere ønsker å bli swingere

Endret av Henkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Enkleste blir jo hvis du ber alle som er aktive her inne, svare hvordan de hadde reagert hvis noen de kjenner fra/utenom/gjennom/altannet KG hadde spurt dem om dette, så krysse fingrene for at venninnen svarer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde noen av venneparene våre foreslått sex med oss ville det vennskapet vært over, i alle fall. Støtter den som har erfaring på området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Par 30

Hadde noen av venneparene våre foreslått sex med oss ville det vennskapet vært over, i alle fall. Støtter den som har erfaring på området!

Hvis vennskapet går over av et slikt spørsmåøl, er det vel ikke så mye verdt.

Bare smile og le litt av det, så skjønner de fleste at det er et "Nei", men kanskje de hinter tilbake når de er klare, og da kan det da skje.

Litt vin, og alkohol er vel alltid inne i bildet her.

Be det andre paret med på nakenstrand, så ser du om de er klare for litt nakenhet sammen.

De fleste jeg kjenner, har jeg "lurt med" på nakenstrand. Og alle nyter det, og maser stadig vekk om at vi må ut igjen dit. Blir på en måte bedre kjent med dem også.

Ett par vi er lystne på ( :)

Som vi har lyst å ha sex med, men har ikke fått det til ennÅ.

Er i samme båt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Benedicte og F..

Var også nysgjerrig på hvordan det ville være med et annet par.

Er vel greiest å prøve med noen helt ukjente fra annen kant av landet.

Samme inn annonse på "cupido.no", og fikk etterhvert napp hos par.

Vi fant kjemien med allerede i meldingene, de fikk vårt mobilnummer, og ringte, så var vi igang.

Etter 2 uker mættes vi på hotell, og spiste først middag med litt drikke attåt.

Så gikk vi opp på hotell, og vi var vel så kåte alle at vi nærmest kokurrerte om å kaste klærne. Vellykket som bare det. Bare smil rundt mannen min ved frokost om morgenen.

Og etter frokost var det møte igjen.

Like vellykket.

Den andre typen var litt nysgjerrige på å suge typen min, og med den gode stemningen, så lå de begge der med pikkene inne i munnen til hverandre.

Morsomt syn forresten. Mannen min fikk en kraftig sats i munnen, og siden det har de ikke vært pysete ovenfor hverandre.

Anbefaler 4-kant, men kanskje ikke sammen med de "aller nærmeste". Men ingen unntak,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samme gjest som 08:46 her. Til Par 30:

Vi har nok litt ulik oppfatning av hva vennskap innebærer, du og jeg. Jeg mener vennskapet til venneparene våre er svært mye verdt selvom vi ikke tenner på hverandre seksuelt. Synes det er helt merkelig å påstå noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enig her. Ville ikke klart å forholde meg normalt til slike "venner". Dessuten ville jeg fryktet at de skulle tro et nei ikke var et endelig nei om man fortsatte å omgås dem som om de ikke hadde kommet med noe slikt forslag. Nå skal det sies at jeg aldri ville gått på nakenstrand eller badstu med noe vennepar heller da. Men at TS går i badstu med sine venner er likevel et laaangt stykke unna at de vil gå til sengs med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Jeg har erfaring med å kose med gode venner. Jeg har kost og klint med endel av vennene mine og alt det har bare vært hyggelig og fint. Noen har jeg kost med alene, andre ganger med flere på en gang, både gutter og jenter. Noen har vært single, andre har vært i forhold. Jeg har selv alltid vært single, jeg vil ikke dele en jeg er glad i, men det er jo opp til hver enkelt. Dette har ikke kommet i veien for vennskapet og har ført til at jeg har fått et friere forhold til sex (noe jeg ser på som positivt for meg). Men de gangene jeg har gått hele veien og hatt samleie med noen jeg fra før av er venner med har det ødelagt vennskapet, det har bare blitt veldig kleint etterpå. Jeg vil anbefale dere at dere begynner å kline litt med hverandre neste gang dere sitter i badstua, litt forsiktig først. Kanskje la håndkleet falle litt ned, osv. Hvis de andre ikke liker det går de bare, hvis de er med på det blir de der. I en badstue fikk jeg for første gang tre orgasmer på rappen, mens jeg så på et annet par ha seg... Så å kose litt med venner kan være fint, men pass på partnerbytte, det kan bli for sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vennepar av samboer og meg hadde foreslått noe slikt, hadde jeg hatt store problemer med å forholde meg til paret i etterkant, og vennskapet hadde med stor sannsynlighet glidd over til bekjentskap. Noe av det viktigste for meg i vennskap, er at vennskapene er platoniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg skjønner meg ikke på folk som vil kutte ut vennene sine for en slik ting. selv om det kanskje kan være overraskende å få en slik forespørsel så bør et godt vennskap tåle denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...