Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I veldig lang tid nå har jeg benyttet meg av xxxxxxxxxxxxx som er en møteplass for folk med webcamera hvor man kan søke spesielle personer og chatte med og "kose seg" sammen med dem på video direkte på cam.

Jeg synes dette er utrolig opphissende og blir veldig kåt.. men kan man regne dette som utroskap? Noe mer enn vanlig onani hvor man tenker på andre?

Man er jo ikke i noe som helst kontakt med dem annet en at man ser dem på skjermen, og det er jo folk fra hele verden og liten sjans for å treffe på dem.

Hva synes dere , er dette utroskap?

Er det andre som finner sånt opphissende?

Endret av Mette
Fjernet reklame
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I veldig lang tid nå har jeg benyttet meg av xxxxx som er en møteplass for folk med webcamera hvor man kan søke spesielle personer og chatte med og "kose seg" sammen med dem på video direkte på cam.

Jeg synes dette er utrolig opphissende og blir veldig kåt.. men kan man regne dette som utroskap? Noe mer enn vanlig onani hvor man tenker på andre?

Man er jo ikke i noe som helst kontakt med dem annet en at man ser dem på skjermen, og det er jo folk fra hele verden og liten sjans for å treffe på dem.

I min bok så er det utroskap ja!

Du utleverer deg seksuelt til en annen person, og viser deg frem mens du selv koser med deg selv.

Jeg hadde blitt ganske forbannet hadde en kjæreste av meg gjort det uten min samtykke. Som ett krydder i hverdagen for begge 2 er kanskje litt annerledes (uten at jeg har opplevd dette da).

Endret av Mette
Gjest Gjest
Skrevet

Skjuler du det for partneren din?

I så fall er det utroskap etter reglene i vårt forhold.

Andre par har andre regler.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I veldig lang tid nå har jeg benyttet meg av xxxxxx/ som er en møteplass for folk med webcamera hvor man kan søke spesielle personer og chatte med og "kose seg" sammen med dem på video direkte på cam.

Jeg skjønner du gjerne vil reklamere for nettstedet ditt, men da foreslår jeg du heller BETALER for reklame.

Dette er bare tulleinlegg med reklame for et drittsted. Du postet nettopp i seksualitet også, og da var problemet et annet, men nettstedet det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...