hjertex5 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Dere som ikke har hull i ørene......ville dere tatt hull i ørene før dere skulle stå brud? Så dere kunne ha fine øredobber til fin kjole??
gotcha Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har ikke hull i ørene, og kommer ikke til å ta heller, for jeg synes ikke øredobber er så synlige uansett... Det er jo så mye annet fint man kan pynte seg meg heller
Sol79 Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har hull i ørene, men har ikke tenkt og bruke ørepynt på bryllupsdagen. I brudesalongen var visstnok det veldig rart skjønte jeg.
Supramundane Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har ikke hull i ørene og kommer heller ikke til å ta det.. føler rett og slett ikke noe behov.
Dolly-Betty Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg har ikke hull i ørene, men har alltid tenkt at jeg skal gjøre det en gang fordi sånn ca 90% av kvinner i Norge virker som de har hull Liker ikke å bli stukket og sånn, men men. Får se om det frister, men det skjer ikke før et par mnd før jeg en gang skal gifte meg i såfall... Jeg er 23 og har aldri hatt hull! Endret 25. mars 2010 av Dolly-Betty
LimaLama Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har ikke hull i ørene.... Men bruker øreedobber fordet... Modifiserer de selv... Monterer "skru-feste" på øredobbene.... Men skal ikke ha øredobber på bryllupsdagen.. Det er så mye stæsj på kjolen som er halterneck, så skal ikke ha andre smykker enn et armbånd.
mia83 Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Jeg hadde i utgangspunktet ikke hull i ørene, men jeg falt for et smykkesett som "krevde" hull i ørene. Hadde aldri hatt det før, og det ble så jeg tok det. Og angrer ikke!
Gjest Emera Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har ikke hull i ørene, men har alltid tenkt at jeg skal gjøre det en gang fordi sånn ca 90% av kvinner i Norge virker som de har hull Liker ikke å bli stukket og sånn, men men. Får se om det frister, men det skjer ikke før et par mnd før jeg en gang skal gifte meg i såfall... Jeg er 23 og har aldri hatt hull! Skal du ta hull så gjør det i god tid før bryllupet! Det er jo noen som får betennelser med verk, eller allergisk reaksjon.
Amandapus Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Dere som ikke har hull i ørene......ville dere tatt hull i ørene før dere skulle stå brud? Så dere kunne ha fine øredobber til fin kjole?? Du kan få øredobber som er sånn clipp-on
Dolly-Betty Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Skal du ta hull så gjør det i god tid før bryllupet! Det er jo noen som får betennelser med verk, eller allergisk reaksjon. Nå ble jeg iallefall ikke så veldig frista :gjeiper: Men takk for tipset!
Gjest Atanih2 Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har hull i ørene, men bruker nesten aldri øredobber. Store grunner til det er nok fordi jeg nesten alltid har håret ned, og da synes det ikke så godt uansett. Hvis du skal ha håret opp i bryllupet ditt, er det jo pent med et par blinkende detaljer i øreflippene dine
LimaLama Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Du kan få øredobber som er sånn clipp-on Au-au-au.... Har til dags dato ikke funnet noen sånne som er gode å ha på.... En time med slike og "au-i-hodet" lenge etter!
andemor Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Jeg vurderte det faktisk. Men den eneste som kommer til å bry seg om det, er meg sjøl. Kjæresten min syntes ikke det var så viktig, og da blir det neppe noe av. Nå er jeg ikke noen "smykkejente" heller, så jeg hadde vel ikke følt meg så komfortabel.
Amandapus Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 Jeg vurderte det faktisk. Men den eneste som kommer til å bry seg om det, er meg sjøl. Kjæresten min syntes ikke det var så viktig, og da blir det neppe noe av. Nå er jeg ikke noen "smykkejente" heller, så jeg hadde vel ikke følt meg så komfortabel. ja det viktigste er at du er komfertabel!! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå