Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Min storesøster på 48 år skal gifte seg i mai. Dette er da et par med meget romslig økonomi, har alt osv. Jeg har ingen ide om hva jeg skal kjøpe til dem, eller hva som er vanlig beløp å bruke ( det begynner å bli noen tiår siden jeg var i bryllup sist :-) ) Alle tips om presang og passende beløp mottas med takk ;-) Nevner også at jeg er singel, og blir da presang kun i fra meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Kunst? Reise? Du kan vel også spørre ho om dei ønskjer seg noko spesielt? Beløp er vel litt avhengig av din økonomi, og kor store gåver de brukar å gje til kvarandre elles. Eg tenkjer at rundt 1000 kan vere passande til søsken. Men har du god økonomi, vil du kanskje spandere meir på dei.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Jeg skal høre med dem om det er noe spesielt de ønsker seg, men håpet allikevel at noen her har noe tips ;-) Min søster og jeg har ikke noe særlig kontakt, og gir ikke mer enn ca 200 kr til hverandre til jul. Jeg må kjøpe kjole også da jeg har ingen, og lurte på om denne er passende til et mai-bryllup, eller skal det være stivere? Min søster gifter seg i ordentlig brudekjole. Jeg tenkte vedlagte kjøle eller en lignende turkis som jeg ikke fant bilde til. Er det passende farger? Kan man bruke bunad i bryllup forresten?
Gjest Mahareth Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Synes det var en flott kjole, og jeg hadde ikke hatt noe imot å bruke den i bryllup. Selvfølgelig kan du bruke bunad! Min forlover skal gå med bunad i mitt bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå