Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er en eldre mann som håper noen damer kan gi meg råd.

Jeg er en enkemann på 42. Vi var gift i 18 år, til hun døde i 2006.

Jeg har de siste 2 åra datet damer og har oppdaget et "problem jeg egentlig aldri tidligere har tenkt over som et problem. Har datet 3 damer "seriøst", "problemet" er at jeg har ganske liten penis. Var aldri noe problem med min kone, vi var begge uerfarne da vi møttes så det var aldri et tema. Vi hadde et aktivt sexliv til det siste.

Har etter disse erfaringene lest en del av hva som finnes om tema på nett, og ser at nesten ingen kvinner med erfaring "tilfredsstilles" av en mann med penis under normalen. Så jeg trenger råd om evt hvordan og hvor jeg kan finne de som tilfredstilles av en som meg, et aktivt sexliv har altid vært viktig for meg og et åpent forhold er ikke aktuelt.

Har 3 barn, 6-10-13, jeg er ikke typen som er mye på byen.

Videoannonse
Annonse
Gjest petter
Skrevet

Hei

Er en eldre mann som håper noen damer kan gi meg råd.

Jeg er en enkemann på 42. Vi var gift i 18 år, til hun døde i 2006.

Jeg har de siste 2 åra datet damer og har oppdaget et "problem jeg egentlig aldri tidligere har tenkt over som et problem. Har datet 3 damer "seriøst", "problemet" er at jeg har ganske liten penis. Var aldri noe problem med min kone, vi var begge uerfarne da vi møttes så det var aldri et tema. Vi hadde et aktivt sexliv til det siste.

Har etter disse erfaringene lest en del av hva som finnes om tema på nett, og ser at nesten ingen kvinner med erfaring "tilfredsstilles" av en mann med penis under normalen. Så jeg trenger råd om evt hvordan og hvor jeg kan finne de som tilfredstilles av en som meg, et aktivt sexliv har altid vært viktig for meg og et åpent forhold er ikke aktuelt.

Har 3 barn, 6-10-13, jeg er ikke typen som er mye på byen.

Skrevet

Hvor liten er det snakk om? Om det er 5 cm eller 10 cm betyr jo litt.

Ellers ville jeg tro at det bare er å oppføre seg som du ellers ville gjort. Vær snill og grie og sånn :)

Men hvis mange damer er missfornøyd så kanskje du ser etter "feil type dame", hvis det finnes noe slikt. Tenk gjennom hvordan type damer du liker, og prøv noe annet.

Eller hvis ikke det fungerer og de ikke er interessert fordi du har for liten penis (dette tviler jeg sterkt på) ville jeg kanskje senka litt på krava? Prøv deg på en ikke så pen dame eller noe sånt. De vil mulignes akkseptere deg bedre og "alt i alt" være mer på "ditt nivå".

Men jeg vil ellers si at selv (men jeg er jo ikke veldig erfaren) har ikke noe i mot en liten penis (mini er noe annet). Jeg tror dette ikke er en stopper hvis de liker deg på alle mulige ande måter. Så det kan godt hende alt dette ligger i hodet ditt. Kan hende har du fått noen kjipe opplevelser, men det kan være fordi du har vært uheldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...