Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har noe på gang med en fyr jeg er veldig glad i. Vi har begge følelser for hverandre, men jeg har sagt at vi ikke kan bli sammen pga at vi har veldig ulike verdier. Så for min del så stopper det opp pga fornuft, men følelsene mine gjør at jeg ikke klarer å la være å date han. Vi har aldri lovt hverandre at vi skal være "exclusive", men ettersom vi oppfører oss som halvveis kjærester burde vi sikkert vært det. I går var jeg på fylla og en kompis begynte å kline med meg. Jeg skubbet han litt vekk, men var liksom halvveis med på leken. Helt til jeg fikk "noia" og gikk. Det var bare klining, og betydde null. Verken for han eller meg. Skal jeg fortelle dette til han jeg har følelser for, men aldri lovet noe forpliktelse til? Eller bare fortsette som før og være halvveis kjæreste med han? Jeg føler meg som en drittsekk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Bestem deg først for å være kjærster eller ikke med han! Hvis dere blir kjærsten burde du kansje vurdere å fortelle det. Ikke fortsett å tulle frem og tilbake og rundt omkring. Det gjør det hele bare verre for deg og han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå