Anaconda Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hei! Hvor mye måtte du punge ut med da du var utpekt som forlover og arrangerte utdrikningslag for den vordende brud/brudgom? Skal forlover betale mer enn de andre? Hvor mye kostet utdrikningslaget totalt? Takk for svar
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Da jeg arrangerte utdrikningslag betalte alle deltagerene 650,- hver (to stk betalte mindre, da de bare var med på deler av opplegget). Det var da opplegg fra tidlig morgen til sent på kveld. Flere aktiviteter + lunch, middag og noe drikke inkludert (drikke om formiddagen + velkomstdrink der vi var om kvelden. Drikke til middagen og festen hadde man med selv, selv om jeg hadde kjøpt inn endel ekstra slik at ingen skulle gå tom. Hadde egentlig tenkt å kjøpe inn all drikken selv, men det var flere som ga uttrykk for at de heller ville kjøp selv, slik at alle fikk det de helst ville drikke). Bruden betalte selvsagt ingenting, og regningen for meg endte på ca 2000,- Budsjettet mitt sprakk litt, mye fordi jeg kom på et par ting til som jeg virkelig ville gjøre etter at jeg hadde satt en pris. Jeg kunne selvsagt økt prisen for alle sammen, men endte opp med å dekke det inn selv. Totalsummen ble ca 10.000,- I de utdrikningslagene jeg har vært i har jeg betalt alt fra 200,- til 1.000,- Det har vært veldig varierende har som har vært inkludert, og hvor mye som har blitt gjort. Stort sett har det påløpt ekstrakostnader i tillegg, alt fra utgifter til en flaske vin, utstyr som man må ha med (som jeg ikke hadde), transport, mat og drikke osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå