Gå til innhold

Hollywood pc-ene

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har de ikke datamus eller windows i USA?

Hvorfor bruker de aldri datamus i amerikanske filmer? De bruker kun tastatur som de kommer seg frem over alt med på pc-en. Operativsystem har de muligens heller ikke, eller i hvertfall ikke windows. Og kopierer de filer så ser vi aldri i windows utforsker eller noe. Faktisk har jeg aldri sett at de har noe "mine dokumenter" heller på pc-en eller noe lignende. Er alltid en eller annen bar der det står download fra 0-100%, en stor en også.

Og hacking kan tydligvis alle som har en pc, og da bruker de jo selvsagt kun tastatur til å hacke seg frem (nå vet jeg ikke hva de gjør eller bruker på ordentlig heller med hacking heller da).

Men hva er grunnen til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du med mus eller Windows? Når jeg diller med systemdrift er det sjelden jeg bruker mus, jobber mye raskere med tastatur.

Skrevet

Dessuten er ikke Windows det eneste operativsystemet som finnes.

Du må ikke tro på alt du ser på film. De bruker endel liksomprogrammer. Derav navnet movie os

Skrevet

Svært mye kan gjøres med tastaturet, selv i MacOS og Windows. Det er bare snakk om å lære seg hva man skal trykke på. Jeg bruker svært lite mus, egentlig...

Gjest Marlo
Skrevet

Man bruker jo tastaturet når man hacker ;)

Og hvordan tror du at de brukte en PC før musen ble oppfinnet? Man har jo ikke alltid hatt mus ;)

Ikke alle bruker Windows heller, spesiellt ikke de som er litt datakyndige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...