Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og samboeren min har vært sammen i ca halvannet år og det går supert. Vårt problem er at vi kun har venner på hver vår kant. Er det vanlig at kjærester/samboere ikke har noen felles venner? Kan det bli problematisk at vi ikke gjør sosiale ting sammen med andre, eller er dette en fordel at man har felles venner eller andre vennepar å være sammen med?

Jeg hadde syntes det hadde vært flott å hatt et vennepar, men alle vennene våre er single... Har noen av dere noen råd/tips til meg/oss?

/Lema

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg og samboeren min har vært sammen i ca halvannet år og det går supert. Vårt problem er at vi kun har venner på hver vår kant. Er det vanlig at kjærester/samboere ikke har noen felles venner? Kan det bli problematisk at vi ikke gjør sosiale ting sammen med andre, eller er dette en fordel at man har felles venner eller andre vennepar å være sammen med?

Jeg hadde syntes det hadde vært flott å hatt et vennepar, men alle vennene våre er single... Har noen av dere noen råd/tips til meg/oss?

/Lema

Bruk tid med de vennene dere har. Hvis du bare har mannevenner, og han bare kvinnevenner, så kan du samle flere av de samtidig, og sette på litt søt musikk på platespilleren.

Endret av I Grosny
Skrevet

Vi har ingen felles venner og det fungerer greit for oss. Derimot har jeg blitt litt bedre kjent med kameratene til kjæresten min etterhvert, så det hender jeg blir med når de skal på kino etc.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...