Gå til innhold

Er det virkelig rart man sliter med å stole på?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Har egentlig verdens beste mann, omtenksom, kjekk, snill, flink alt det der...

Men jeg begynner å lure på om han er en uhelbredelig flørt så det holder.

Visst er han en kjempe sosial fyr! Og takk gud for det, ettersom jeg er det selv.

På mandag hadde jeg en skikkelig shity dag, pga han. Og det visste han. Han hadde det ikke så greit han heller. Vi hadde ikke kranglet eller noe, men et problem dukket opp som vi begge måtte ta standpunkt til.

Jeg kjørte hvileløst rundt i Oslo fra jeg var ferdig på jobb til syv på kvelden. Da var ikke han hjemme. Jeg sovnet på sofan og våkner at han kommer hjem rundt ni. Så blid, så snakkesalig, her skal alle problemer løses med engang. Jeg er kvinnen i hans liv, vi skal gifte oss osv osv.

Så idag...

Skal jeg ta et bilde av sønnen min ved frokostbordet.

Og når jeg skal se på det, så ser også et bilde av en venninne av han.. hadde det bare vært fjeset hennes... men nei... det var en olabukse rumpe i skikkelig posering! Tatt den dagen jeg slet som et h*****!!

Her kjører jeg Martin Skanche race i Oslos gater med skikkelig vondt i sjela. Og han sitter på kontoret sitt å tar rumpe bilder av venninner!!!

Er det for noe'a?

Så nå er spørsmålet; skal jeg nevne det eller skal jeg la vær?

Jeg hater å ta opp sånne ting, for i utgangspunktet skal de ikke skje!!!

Og jeg er heller ikke noen prateperson.

Men hissig det er jeg, akkurat nå..

Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti
Skrevet

Hei.

Jeg tror jeg hadde ventet til jeg ikke var rasende lenger og visste jeg kunne ta det opp sakelig, så hadde jeg spurt han. Bare på en normal måte hva det bildet var tatt for. Men viktig å ikke hisse seg sånn opp når en spør om noe sånn, for da vil han nok bare gå i forsvarsposisjon.

Lykke til!

Skrevet

["

Skal jeg ta et bilde av sønnen min ved frokostbordet.

Og når jeg skal se på det, så ser også et bilde av en venninne av han.. hadde det bare vært fjeset hennes... men nei... det var en olabukse rumpe i skikkelig posering! Tatt den dagen jeg slet som et h*****!!

Her kjører jeg Martin Skanche race i Oslos gater med skikkelig vondt i sjela. "]

Ehh...skjønte ikke en dritt av dette jeg :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

I og med at bildet var så åpenlyst til deg så ta det med ro...

Kan du tenke deg han skulle tatt bilde og hu viste ræva i stedenfor.

Du har vel gjort mye rart selv under fotografering?

Herregud , så barnslig du er.Kjører rundt i gatene og furter.

Åssen skal det gå når dere gifter dere da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig å svare folk på denne måten?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...