Gå til innhold

Har dere noe dere virkelig brenner for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til ser jeg på folk rundt meg og tenker at de har gitt litt opp og mangler engasjement i livet. Kjenner på det selv, så kanskje det er derfor jeg får det inntrykket.

Har dere funnet noe som virkelig engasjerer dere? Tenker at det kanskje kan være mye rart folk er opptatt av egentlig. Spør fordi jeg leter etter inspirasjon til kanskje å prøve noe nytt, eller kanskje få øynene opp for noe gammelt..

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg brenner for mange forskjellige ting, men jeg vet også at det sjeldent er interessant for andre, og "står ikke på barrikadene" med mitt engasjement.

Jeg liker bedre å jobbe i kulissene, og være anonym.

Jeg kan gi inntrykk av at jeg mangler engasjement, uten at det er realiteten. :)

Hva jeg engasjerer meg i... det er masse!

Mye engasjement går til barnas fritidsaktivitet, der jeg innad i styret blir regnet for å være en "ildsjel", men utad hos de andre foreldrene er jeg relativt anonym.

Ellers er jeg veldig opptatt av barn og unges helse, og utfordringer rundt denne problematikken, og jobber akkurat nå aktivt (i kulissene) for å hindre at helsesøster forsvinner fra skolene, og for å gjeninnføre årlige helsekontroller hos helsesøster for alle barn i grunnskolealder.

Skrevet

Jeg engasjerer meg for barna i gata. Jeg ønsker meg nabokjerringa tilbake.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg engasjerer meg for barna i gata. Jeg ønsker meg nabokjerringa tilbake.

Hun lever i beste velgående i vårt nabolag i alle fall. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...