Gå til innhold

jeg trenger litt strikkehjelp.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå ferdig med bolen og en arm. Så nå skal armen strikkes på slik at jeg kan begynne på arm nr. 2. Men nå står jeg litt fast. Jeg skulle felle fem masker strikke 77 felle 11 masker, strikke 77 og felle så til slutt 6 til. Slik at det ble totalt 11 stk. på den siden også. Men nå står jeg fast med en enkeltmaske for seg selv midt i?? Siden jeg allerede hadde felt 5 også felte 6 til.

Og hvordan strikker man på ett erme på en rundpinne. Strikker jeg den bare innpå rundpinnen eller er det en måte som er lurere å starte på.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hm... nå er jeg litt usikker på hvorfor du har en maske som står for seg selv, for det skal du jo ikke ha :sjenert:

Når det gjelder å få armen inn på rundpinnen så er det bare å strikke den på ja :) Det er nok litt trangt i starten, men etter noen omganger går det helt fint :)

Skrevet

Om jeg skjønner rett, så har du en maske igjen midt i feltet du har felt?? Tror bare du må dra tråden gjennom og feste, jeg. Og så begynne på igjen på de første 77. Står det ikke noe om hvor du skal fortsette mønsteret, da? Ja, det er trangt å strikke på en arm, men er bare å tre den på, så blir det bedre etter noen omganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...