Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du på leppene, som kan gi inntrykk av større lepper ?

Må være noe som sitter på en stund...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mary Key har en slik sak. Husker ikke navnet akkurat nå på den :kjefte:

Skrevet

anbefaler denne. :)too faced lip injection

den svulmer opp leppene som mange produkter gjør. er visst også den beste på markdet. funker bra for meg. :)

Gjest strykebrett
Skrevet

anbefaler denne. :)too faced lip injection

den svulmer opp leppene som mange produkter gjør. er visst også den beste på markdet. funker bra for meg. :)

De har den ganske rimelig på beautybay.com :)

Skrevet

Den extreme varianten der, er den fargeløs?

Skrevet

Den extreme varianten der, er den fargeløs?

Ja den er gjennomsiktig og blank. Fin å bruke om natten, også kan du bruke en av de fargede "normal"-variantene om dagen. Eller du kan bruke extreme-varianten om dagen også, hvis du vil det :)

Skrevet

Ah :) Takk for oppklaring :)

Skrevet

lipgloser er orginalt laget for å lage en illusjon av at leppene er større. glossen skinner innerst, og er mørkere ytterst. hm, vanskelig å forklare dette her, merker jeg. ja, i alle fall lages det en effekt av at leppene virker mer fyldige.

Skrevet

Leppene mine ser større ut ved å velge glosser med friske fersken/aprikos nyanser og styre unna de rosa og helt lyse med glitter. Plump effekten har jeg liten tro på. Det bare stikker og svir i leppa sånn at de kjennes større men de er ikke det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lip plumpere svir fordi den stimulerer området for å trekke til seg blod, noe som fører til en "plump" effekt. Jeg har Lip pulse, og har prøvd Stung. Begge funket på meg, men leppene blir selvsagt ganske røde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...