Grace:-) Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hva bruker du på leppene, som kan gi inntrykk av større lepper ? Må være noe som sitter på en stund...
lizzie88 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Mary Key har en slik sak. Husker ikke navnet akkurat nå på den
salemandra Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 anbefaler denne. too faced lip injection den svulmer opp leppene som mange produkter gjør. er visst også den beste på markdet. funker bra for meg.
Gjest strykebrett Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 anbefaler denne. too faced lip injection den svulmer opp leppene som mange produkter gjør. er visst også den beste på markdet. funker bra for meg. De har den ganske rimelig på beautybay.com
Rosebud Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 anbefaler denne. too faced lip injection den svulmer opp leppene som mange produkter gjør. er visst også den beste på markdet. funker bra for meg. Enig! Funket veldig bra på meg også denne Vil du ha enda mer effekt kan du prøve denne: http://www.toofaced.com/product.asp?cat_id=1
Grace:-) Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2010 Den extreme varianten der, er den fargeløs?
Rosebud Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Den extreme varianten der, er den fargeløs? Ja den er gjennomsiktig og blank. Fin å bruke om natten, også kan du bruke en av de fargede "normal"-variantene om dagen. Eller du kan bruke extreme-varianten om dagen også, hvis du vil det
kunst Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 lipgloser er orginalt laget for å lage en illusjon av at leppene er større. glossen skinner innerst, og er mørkere ytterst. hm, vanskelig å forklare dette her, merker jeg. ja, i alle fall lages det en effekt av at leppene virker mer fyldige.
Frua Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Leppene mine ser større ut ved å velge glosser med friske fersken/aprikos nyanser og styre unna de rosa og helt lyse med glitter. Plump effekten har jeg liten tro på. Det bare stikker og svir i leppa sånn at de kjennes større men de er ikke det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Lip plumpere svir fordi den stimulerer området for å trekke til seg blod, noe som fører til en "plump" effekt. Jeg har Lip pulse, og har prøvd Stung. Begge funket på meg, men leppene blir selvsagt ganske røde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå