mysterygirl Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Sier at "Du og venninna di er jo fast inventar her" første gang man snakker me en fyr på utestedet man henger på. Tydeligvis blitt lagt merke til uten og vite det. Kan ikke si det gjorde meg noe , veldig alright fyr nemlig Skravla som en foss til meg hehe
Sunniva81 Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Han har jo tydeligvis lagt merke til deg.Og det virker jo som at det er på en positiv måte og at du ble smigra,så da er det vel i og for seg positivt? Du får snakke mer med han neste gang dere treffes også da vettu
mysterygirl Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 Han har jo tydeligvis lagt merke til deg.Og det virker jo som at det er på en positiv måte og at du ble smigra,så da er det vel i og for seg positivt? Du får snakke mer med han neste gang dere treffes også da vettu hehe vi får nå se, om han tar kontakt igjen først Er den greia me og la dem jakte litt =) Nå vet jeg ikke hvordan han er som person men, ses nok igjen Hm kanskje jeg er litt bettat
mysterygirl Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2010 Nå lurer jeg på og sende han en sms =) To do ore not to do that's the question. And wat 2 say? I suck :D
Gjest Elijah Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Nå lurer jeg på og sende han en sms =) To do ore not to do that's the question. And wat 2 say? I suck :D Søtnos Send ham en melding du
Tulle Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 "Fast inventar" syns eg er litt negativt lada, men det treng ikkje bety at han mein det same. Lukke til da!
Vanillla Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Det å bli betegnet som "fast inventar" ville jeg for min del ha tolket negativt... men på den andre siden betyr det at han har lagt merke til deg over tid, og det er jo veldig positivt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Hahaha, "fast inventar", uff. Jeg hadde tolket det som at jeg var en despo dame uten liv. :S (jeg har jo ikke noe liv, men samme det)
Gjesten Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Det kommer jo helt an på hvordan han sa det. Men jeg ville aldri sagt "posetivt". "positivt" er ordet
mysterygirl Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2010 hehe husker ikke helt om det var "inventar" han sa men det var noe lignende. Var positivt ment altså,i den forstand at han hadde lak merke til meg skjønte jeg. Fikk hans fulle oppmerksomhet så fort jeg snakket til han i hvert fall, og en veldig oppmerksom smilende gutt hehe :D Hvorfor skal jeg forvandle meg til en "14" is når jeg får sansen for noen? hehe Det er jo i og for seg ganske så tullete :D Enda ikke sendt melding, men har utrolig lyst. Hadde vært bra og sett han til helga
fink Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 hehe husker ikke helt om det var "inventar" han sa men det var noe lignende. Var positivt ment altså,i den forstand at han hadde lak merke til meg skjønte jeg. Fikk hans fulle oppmerksomhet så fort jeg snakket til han i hvert fall, og en veldig oppmerksom smilende gutt hehe :D Hvorfor skal jeg forvandle meg til en "14" is når jeg får sansen for noen? hehe Det er jo i og for seg ganske så tullete :D Enda ikke sendt melding, men har utrolig lyst. Hadde vært bra og sett han til helga Er ikke dette hovedspørsmålet i tråden? Emnetittelen?
mysterygirl Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2010 Er ikke dette hovedspørsmålet i tråden? Emnetittelen? Hehe joda, men er da greit og få litt meninger og råd alltids vettu Når det er noe som surrer rundt i tankene =)
Gjest -L- Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 Du kan jo spørre ham om skal på det faste inventar i helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå