Gå til innhold

Til AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Gjest Dhanu
Skrevet

Haha, jeg har også lurt på hvorfor i all verden noen har kalt seg AnonymBruker. Syntes det var et teit brukernavn. Og lurte på hvordan vedkommende har rukket å være så aktiv :ler: Lærte noe nytt jeg også nå ja ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker vil nok være den med flest innlegg av alle innen noen få år sikkert. Eller måneder om tusen innleg i uka fortsetter.

Skrevet

Synes det er litt håpløst når det er en anonymbruker som starter en tråd, så er det en rekke anonymebrukere som svarer/stiller spørsmål i løpet av tråden. Man klarer ikke alltid å se forskjell på hvem som er ts eller noen andre...Samtidig kan jo gjeste postingen omskrives til en spesifikk identitet om gjesten vil, noe som gjøre forskjellen lettere.

Skrevet

:laugh:

Og :smilyblomst: til deg for at du har selvironi nok for å la det stå.

Ellers enig i at det er forvirrende. Er jo helt umulig å følge med på hvem anonym bruker som er hvem. Lettere å være gjest og skrive TS eller et annet navn dersom du skal være aktiv i en tråd.

Skrevet

Min lenke

I denne tråden er det to anonyme brukere som registrerte seg samme dag, og med like mange innlegg (som også øker synkront for hvert innlegg)

Hva er oddsen for at dette faktisk ER to personer?

Skulle det være så, blir det jo helt umulig å diskutere her til slutt, med stadig fler anonyme brukere som overhodet ikke kan skilles fra hverandre.

Eller har jeg oversett noe også?

Skrevet

Alle anonyme brukere har samme informasjon.

Aha ja, da forstår jeg. Men dette må jo bli ufattelig forvirrende etterhvert?

Skrevet

Aha ja, da forstår jeg. Men dette må jo bli ufattelig forvirrende etterhvert?

Kan ikke se at det blir noe mer forvirrende enn det var med gjester.

Skrevet

Gjester har jo hatt det med å hekte på et lite kjennetegn, gjest_gjesten eller noe slikt.

Men jaja, blir kanskje en tilvenningssak, dette.

Skrevet

Gjester har jo hatt det med å hekte på et lite kjennetegn, gjest_gjesten eller noe slikt.

Sant nok. Men i mine øyne var det allikevel ikke enkelt å skille gjestene fra hverandre.

Det er nok som du sier, vi blir vant til det. :)

Skrevet

:laugh:

Og :smilyblomst: til deg for at du har selvironi nok for å la det stå.

Hehe, takk :) Redigeringsknappen var fristende :fnise:

Skrevet
:skratte: Så søt du er! :blomst:
Skrevet

Enig i dette, synes det har blitt mye mere uoversiktlig nå som ingen av de gjenkjennes på noen måte. Var jo alltids noen som bruke gjestenick, i tillegg til at ts kalte seg som regel det. Så jeg er ikke fornøyd med den nye ordningen i det hele tatt...

Tok litt tid før jeg skjønte at anonym bruker ikke var en ny bruker her og... :fnise:

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Enig i dette, synes det har blitt mye mere uoversiktlig nå som ingen av de gjenkjennes på noen måte. Var jo alltids noen som bruke gjestenick, i tillegg til at ts kalte seg som regel det. Så jeg er ikke fornøyd med den nye ordningen i det hele tatt...

Tok litt tid før jeg skjønte at anonym bruker ikke var en ny bruker her og... :fnise:

Jeg er helt enig med deg, nå er det bare en haug med anonyme brukere som svarer hverandre og jeg vet ikke om de svarer seg selv eller... Syns det var bedre med gjester som opererte med nick egentlig. Men de som er i mot gjester av prinsipp syns sikkert det er best sånn som det er nå. :)

Jeg har registrert meg igjen etter mange års landflyktighet, derav få innlegg.

Skrevet

Haha, søta! :blomst:

Tok litt tid før det gikk opp for meg at alle AnonymBrukerne hadde samme informasjon og, trodde en stund at de bare byttet ut brukernavnet og lot alt annet stå :rolleyes:

Ang. forvirring og slikt så er ikke folk flink nok til å tydeliggjøre hvem de er nå, synes jeg. Det er ikke værre enn å skrive "TS her" eller sitere sitt eget innlegg og si 2det var jeg som skrev dette i stad" - det er ikke mye mer jobb å gjøre det slik enn å skrive inn et eget gjestenick. Får håpe det går seg til etterhvert :)

Gjest Huffsa
Skrevet

Herlig :skratte:

Nei nå lo jeg godt.

Så ufattelig morsomt :fnise: :fnise:

Det er jo litt søtt og da :)

Skrevet

HAHAHAHHAHAHH! !! :D :skratte:

Skrevet

HAHAHAHHAHAHH! !! :D :skratte:

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, nå er det bare en haug med anonyme brukere som svarer hverandre og jeg vet ikke om de svarer seg selv eller... Syns det var bedre med gjester som opererte med nick egentlig. Men de som er i mot gjester av prinsipp syns sikkert det er best sånn som det er nå. :)

Jeg har registrert meg igjen etter mange års landflyktighet, derav få innlegg.

Noen av oss registrerte brukere synes det er fabelaktig at vi nå kan poste anonymt uten å logge ut. Det er nytt, og det er verdt et par innkjøringsproblem.

Hilsen Fast Bruker, for Anledningen Anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...