fru sp Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Sitter med kart over bordplassering og jammen er det vanskjelig. Kastet endel forslag, kan man si... Tar gjerne imot tips som kan gjøre denne jobben noe enklere Det må vel ikke være annen hver mann/dame, det får vi ikke til, bare sånn nesten.. Og er det ok at noen par blir sittende over hverandre, enn ved siden av hverandre, det blir sånn nedert på bordene , for er kun plass til 5 langs bordet...
Lachesis Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Vi får heller ikke til mann/dame dynamikken overalt og enkelte par sitter ovenfor hverandre og noen sitter ved side av hverandre. Jeg og gubben har også ett søsken hver, jeg en søster og han en bror. Vi vil gjerne ha dem så nærme som mulig og har satt dem ovenfor hverandre på bordet nærmest oss, med våre forlovere ved siden av dem igjen. Dette betydde at min søsters kjæreste kom et par stoler nedefor henne igjen. Ingen har reagert på dette. Jeg vil ikke splitte par, men så lenge det er på samme bord de sitter så tror jeg ikke det betyr noe som helst.
Jade Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Vi hadde 8-mannsbord. Alle par satt på samme bord, lett tilgjengelig for hverandre. Hvis noen kjente kun kjæresten sin og kanskje er litt sjenerte, passet vi på at de satt ved siden av hverandre + at de satt sammen med noen hyggelige og inkluderende som lett holdt samtalen i gang. Det viktigste var at alle skulle ha det koselig og ikke føle seg utenfor. Annenhver gutt og jente er ikke nødvendig. Og det er jo det samme om kjæresten sitter ved siden av, eller rett over bordet, til og med på skrå
Gjest Iril Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Vi brydde oss ikke om det med annenhver mann og kvinne, og plasserte folk ettersom hvordan vi trodde de kom til å trives. For oss var det veldig viktig at partnere satt ved siden av hverandre, med unntak av de som hadde små barn, der plasserte vi barnet mellom dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå