Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i litt over 4 år. Vi er begge i midten av 20 årene. Nå begynner jeg å synes at sexen er litt kjedelig og veldig rutine preget.

Jeg elsker sex og er veldig åpen for nye ting,

kjæresten min derimot vil ikke ha sex andre plasser enn i senga, og han liker kun 2 stillinger misjonær og at jeg rir ham.

Hvordan kan jeg få han til å like andre ting, har selvsagt pratet om det, men han sier bare at han ikke liker "sånne klisje" greier som han kaller det.

Han er heller ikke spesiellt interessert i sexy undertøy og slike ting, blir ganske frustrert :(

Noen andre som har opplevd det samme? og som vet hvordan jeg kan få han til å bli med på noe nytt og helst vil jeg jo at han skal like det også. :klø: ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag sitter i samma sits som du. Jag och min sambo har varit tillsammans i 2 år och sexlivet har blivit lite väl sporadiskt och slentrian.. När jag tar upp det med honom har han inte så mycket att säga och är inte det minsta inspirerad, men de gångerna jag faktiskt tar initiativ till något nytt i sängen så blir han galen! DÅ blir det roligt helt plötsligt, haha. Han är inte heller så mycket för sexiga underkläder, men så drog jag på mig ett porrigt nattlinne och han kunde inte hålla tassarna borta. Detsamma gäller sexleksaker.. Han har ingen lust att själv ta fram dem, men tar jag fram en vibrator eller liknande så kan vi hålla på hur länge som helst. Och ställningar lika så - presenterar jag en ny ställning så kontrar han med att testa något nytt - så är vi igång! Det är självklart lite tråkigt att det blir jag som får ta tag i det, men hellre det än ingenting.. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jag sitter i samma sits som du. Jag och min sambo har varit tillsammans i 2 år och sexlivet har blivit lite väl sporadiskt och slentrian.. När jag tar upp det med honom har han inte så mycket att säga och är inte det minsta inspirerad, men de gångerna jag faktiskt tar initiativ till något nytt i sängen så blir han galen! DÅ blir det roligt helt plötsligt, haha. Han är inte heller så mycket för sexiga underkläder, men så drog jag på mig ett porrigt nattlinne och han kunde inte hålla tassarna borta. Detsamma gäller sexleksaker.. Han har ingen lust att själv ta fram dem, men tar jag fram en vibrator eller liknande så kan vi hålla på hur länge som helst. Och ställningar lika så - presenterar jag en ny ställning så kontrar han med att testa något nytt - så är vi igång! Det är självklart lite tråkigt att det blir jag som får ta tag i det, men hellre det än ingenting.. ;)

Ja i min situasjon hjelper det ikke å dra noe fram under sexen, hvis jeg overasker med nytt sexy undertøy, ser han bare rart på meg. Og når det gjelder andre stillinger, prøver han det ut i 5 sec, også sier han- Nei dette var ikke noe for meg.

Blir så oppgitt. jeg vil gjerne ha sex på vaskemaskina, det er noe jeg lenge har drømt om, men vær gang jeg foreslår det ler han bare, og gidder ikke svare på det.

Har også kjøpt håndjern og pisk, men de har allid blitt liggende på nattbordet urørt:/ Kjedelige saker dette.

Skrevet

Vad trist! :( Men ta ett ordentligt snack med honom då, visa att du menar allvar och att detta är ett problem för dig. Jag får känslan av att han inte riktigt fattat att det faktiskt är något du vill göra, och inte något du bara skulle pratar/fantiserar om. Han kan säkert tänka sig att kompromissa lite så fort han förstår att det är ett problem för dig. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Dette var ikke noe for meg" svarer han. Er han ikke på noen måte opptatt av at sexen også skal være noe for deg?

Jeg er mot at noen skal gjøre noe de selv ikke liker under sex, men når det bare er snakk om en litt annen stilling eller å teste ut sex et annet sted i huset så ser jeg ikke at dette kan havne inn under noe han finner ekkelt og skikkelig avtennende. Så pass bør han være villig til å være med på for å tilfredsstille partneren sin mener nå i alle fall jeg.

Sexleketøy, pisk og håndjern kan på den andre siden bli litt vel mye om dette ikke er hans personlighet og stil.

Jeg ville ha snakka med ham om hvordan dette får deg til å føle deg. Hvordan han liker tanken på at du har lyster som han ikke er villig til å ta del i og hvordan det får deg til å føle deg når han faktisk ikke ønsker å tilfredsstille deg. Hvordan det får deg til å føle deg når han ikke viser deg seksuell interesse etc. Det er viktig at dere snakker sammen om dette utenfor sengen i en rolig setting. Han vil lett oppatte dette som kritikk, så det er viktig at du forsøker å ordlegge deg så forsiktig som mulig ved å fokusere på at du ender opp med å føle deg lite tiltrekkende når han viser så lite seksuell intresse og at du ender opp med å føle deg rar og lite respektert når han etter fem sek sier "dette gidder jeg ikke". Ved å fokusere på disse tingene heller enn at sexen er rutinemessig og kjedelig kan det hende dere kan klare å komme inn i en konstruktiv kommunikasjon rundt dette.

Men det er også en mulighet at dere rett og slett ikke er seksuellt kompatible. Det er også en mulighet du bør tenke over.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Uff, det hørtes ikke bra ut. Har dessverre ingen råd og komme med. Sex er jo en viktig del av samlivet, så det er jo ille at du kjeder deg etter bare 4 år sammen. Prøv å ignorer han, og se hvor lenge han klarer å gå uten. Om han blir skikkelig kåt, så kan du jo forsøke å lure han med inn på et prøverom e.l :fnise:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde funnet meg i at han ikke iallefall forsøkte å nyte den nye stillingen, og tatt det opp med han med en gang det begynte å plage meg. Det er fort å kjøre seg fast i en spesiell type sex eller stilling, men det betyr ikke at man ikke kan forandre det med en liten innsats.

Hadde kjæresten min fortalt meg det samme, hadde jeg selvfølgelig blitt lei meg, men hadde da prøvd å forandre det. Det hadde vel de aller fleste. BEGGE skal nyte sex, og hvis ikke BEGGE er enige om det, har man et problem. Et stort problem.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...