Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å sjekke selvangivelsen på nett? Evt. hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir tilgjengelig på nett i morgen, tror jeg det er. Den kan sjekkes på Altinn.no. Jeg lurer litt på om du må ha noen pinkoder fra skatteetaten for å få logget inn skikkelig. Evt pinkoder til minside.no (som du også kan logge inn på og bli videresendt derfra til altinn), men jeg er usikker på om det er samme greia.

Skrevet (endret)

Den ligger ikke i Altinn ennå hvertfall. Sjekket nettopp, og der kommer den ikke før den er godkjent, altså i juni en gang ser det ut til.

Endret av Halkatla
Skrevet

Den blir tilgjengelig fra i morgen klokka 08.00 på skatteetaten, for mer informasjon les her.

Allerede fra 23. mars kan alle som vil sjekke selvangivelsen på skatteetaten.no. De trenger PIN-koder for å logge inn. Finner de ikke PIN-kodene kan nye bestilles på skatteetaten.no/pin eller på sms: send PINKODER<mellomrom>fødselsnummer (11 siffer) til 02111. Med PIN-kodene kan de registrere seg som bruker av MinID via skatteetaten.no. De som er registrert som MinID-bruker får engangskoder tilsendt på sms.
Skrevet

Den ligger ikke i Altinn ennå hvertfall. Sjekket nettopp, og der kommer den ikke før den er godkjent, altså i juni en gang ser det ut til.

Joda. Foreløpig forslag blir lagt ut der. Så er det bare å begynne arbeidet med den.

Skrevet

Aha... Sånn var det ja... :gjeiper:

Skrevet

Jeg trodde det skulle komme opp på altinn nå etter klokken tolv jeg.

Skrevet

Klokka 8 i morgen tidlig, sies det.

Skrevet

Åhh så kjedelig! Jeg som hadde så lyst til å finne det ut nå. Jaja, får vel bare smøre meg med litt tålmodighet da.

Skrevet

Woho! Penger igjen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

På altinn, skal det ligge på "min hovedside" og "mottatt dokumenter"? Har ikke kommet noe her.. :kjefte:

Skrevet

Finner ikke link til hvor jeg kan logge inn? har gått meg vill på skatteetaten sine sider :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke link til hvor jeg kan logge inn? har gått meg vill på skatteetaten sine sider :sjenert:

Sliter med det samme :ler: Er så spent at jeg ikke finner noen sted jeg kan logge meg inn!

Skrevet

Hei.

jeg kunne sjekke den på Altinn just nu! Og det ser bra ut, jippi! :goodbye:

Gjest Smaragd
Skrevet

min er kommet inn, men ikke sambo sin, så tydelig det kommer litt puljevis :)

(En trykker på "logg inn", og følger instruksene videre der :) )

(Jeg fikk tilbake nesten ti tusen! :nigo: Sambo venter mye mer, så blir spennende i morgen :) )

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åhh! Jwg vil også se, søren at den ikke har kommet hos meg da :snurt:

Skrevet

uff.... sto restskatt å betale: 5504,- :tristbla:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

uff.... sto restskatt å betale: 5504,- :tristbla:

:troest:

Skrevet

4000 tilbake :)

Mindre enn i fjor, men har hatt tabelltrekk så det funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...