Hønepøne! Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hei! Har snart bodd 1 år i vårt "nykjøpte" hus og det er snart tid for litt hagestell! Ifjor brukte vi alt av tida vår på å pusse opp invendig, så nå er det snart eindom som står for tur. Vi har eindom på et par mål. Jeg gleder meg som en unge til å komme igang, men må inrømme at jeg ikke har peiling på plantestell! Vi har et stort bedd bak huset (skyggesida av huset). Hadde egentlig tenkt hele denne som kjøkkenhage, men har lest av de fleste typene grønnsaker ol. trenger sollys. Noen som har forslag til noen busker ol. vi kan ha bak der? Jeg er som sagt ikke så flink med blomster, så tenkte "blomsterbusker" kunne blitt fint og ha sånn bark rundt.
Leo Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg anbefaler deg å legge ut spørsmålet på dette forumet. I tillegg vil du nok finne mye informasjon i gamle innlegg hvis du søker litt.
Hønepøne! Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk! Koselig å få svar. Da skal jeg lese meg gjennom alt som er i håp om å få grønne fingre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå