Gå til innhold

Pris på las vegas-brullyp??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har giftet seg i Las Vegas? (eller Graceland,..eller Thailand)

Hvor mye vil ett slik brullyp koste?

(for brudepar + forlovere)

Clea

Videoannonse
Annonse
Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Mener du da reise og opphold? Eller bare sermoni og middag? Kan vel variere etter hva dere vil gjøre.

Skrevet

Hei!

Litt info om Las Vegas og hoteller og div muligheter finner du i et innlegg jeg skrev her. Vi giftet oss som sagt i Las Vegas i sommer, og betalte 1000 dollar for en pakkeløsning med vielse (50 dollar til presten kommer i tillegg, samt 55 dollar for en marriage licence), brudebukett, knapphullsbukett, strømpebånd, flaske champagne, 2 netter på hotellet, fotograf, 15 bilder, video av vielsen.....ja. I tillegg brukte vi 80 dollar på limousine, 150 dollar på bryllupsmiddag, 200 dollar for hår/sminke og 100 dollar for smokingleie. I tillegg kommer selvsagt utgifter til brudekjole (8800 for mitt vedkommende), annet brudeutstyr (2000 - tiara, undertøy, underskjørt, sko og veske), ringer (1800) og flyreise (8000 pr person Oslo-Los Angeles, Miami-Oslo - vi reiste midt på sommern).

Fullstendig referat fra dagen finner du her.

Men; vi gjorde dette i hemmelighet, og det ble mer eller mindre påkrevd at vi arrangerte bryllupsfest når vi kom hjem. Det planlegger vi nå, med andre ord.

Send meg gjerne en PM eller still flere spørsmål dersom det er ting du lurer på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...