gliss Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 En tidligere FF, hendte at han ikke ble helt stiv. Uansett hva jeg gjorde, sugde, runket og etc. så var den forsatt litt "vassen". Det gjorde det vanskelig å penetrere, og jeg følte at det var jeg som ikke var tilstrekkelig nok og ble derfor usikker. har det skjedd noen av dere? Noen som vet hva det kan være?
Gjest Armule Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Han var vel ikke tent eller kåt nok. FF = knullekompis (FuckFriend).
Gjest Marlo Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Var borti en fyr som hadde det samme problemet. Grunnen til at han aldri ble helt stiv, var fordi utstyret var veldig stort samtidig som at han hadde trangt forhud. Så det er ikke nødvendigvis fordi han ikke er kåt nok e.l.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Ikke nødvendigvis fordi han ikke var kåt nok. Jeg blir hardere i spesielle stillinger av en eller annen grunn, skal hun ri meg blir jeg sjelden mer enn halvstiv, men setter jeg meg opp i senga blir jeg steinhard med en gang. Min personlige teori er at det er fordi blodet da lettere renner ned i penis og dermed gjør den hardere...
Gjest Iah Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Her tror jeg det er store individuelle forskjeller som i mange tilfeller er uavhengig av tenning. Noen menn blir hardere enn andre, på akkurat samme måte som noen jenter blir våtere enn andre.
gliss Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2010 Ikke nødvendigvis fordi han ikke var kåt nok. Jeg blir hardere i spesielle stillinger av en eller annen grunn, skal hun ri meg blir jeg sjelden mer enn halvstiv, men setter jeg meg opp i senga blir jeg steinhard med en gang. Min personlige teori er at det er fordi blodet da lettere renner ned i penis og dermed gjør den hardere... Hørtes ganske likt ut. For er liksom i det jeg setter meg over han for å ri, så blir den litt "vassen" og stemningen blir litt pinlig. Men tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå