Gjest Entotre Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hei! Er kommet opp i en situasjon etter helgens tur på wah wah. Til min bursdag i Desember fikk eg gavekort på en massasje med varme steiner. Dette er en behandling er har ønsket med i lengre tid, og har sett frem til. I helgen møtte eg opp og ble behandlet Av en dame som ikkje kunne norsk. Eg tenkte at steinene kom nok etterhvert, men det viste seg at eg fikk feil behandling. Eg fikk en fullkropsmassasje. Når eg kom ut igjen for å betale prøvde eg å forklare at eg hadde fått feil behandling. Eg viste til mitt gavekort der det sto on the body rocks, men di sa det sto en annen massasje i deres bestillingssystem. Dei kunne gi meg 15% rabatt på neste bestilling. Eg forklarte at eg har ikkje råd å gjøre dette ofte, og har sett fram til akkurat denne behandlingen lenge. Då fikk eg beskjed om at då fikk eg vente til eg hadde råd, så skulle eg få 15%. Hva ville dere gjort i denne situasjonen?
LetThemEatCake Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jag hade krävt rätt behandling! De gjorde fel och det är inte du som ska betala för deras misstag. Stå på dig!
Gjest Armule Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Sagt at det er ikke mitt problem at de har gjort en feil. En behandling er en behandling, og som du sier selv: du trodde jo steinene skulle komme på etterhvert. 15% avslag på neste holder ikke.
Gjest Entotre Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Hvordan bør jeg kreve dette når de nekter å gjøre det? Bør jeg sende en skriftelig klage?
Gjest Armule Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Jeg ville først og fremst tatt kontakt med sjefen, ikke de som stod i kassa. Ellers kan du jo gå til forbrukerrådet, de har sikkert noen tips.
LetThemEatCake Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Nej, skriftligt tror jag inte på. Det är så lätt att ignorera och det kommer förmodligen inte att höra av sig, och OM de gör det så lär det dröja lång tid. Jag skulle ringa och kräva att prata med personalansvariga och berätta om min upplevelse i detalj och säga att jag blivit illa bemött. Skulle de ändå inte ge sig så skulle jag kräva minst 50% rabatt. Skulle de inte ge sig då så skulle jag säga att de har sjukt dålig kundpolicy och att jag aldrig kommer att rekommendera mina nära och kära att gå dit. Förhoppningsvis vill de hjälpa dig och behålla dig som kund, om inte är de dumma i huvudet.
Bentix Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Du fikk ikke den "varen" som du forventet og da er det lov til å klage. Det er uansett de som har gjort en feil og du burde få den behandlingen som sto i DITT gavekort. Hva de har skrevet i sine papirer er vel strengt tatt deres feil. Stå på! Kunden har alltid rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå