Honesty Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Er det noen som har kjøpt de store størrelsene renseprodukter derfra i det siste? Er det den nye eller den gamle innpakningen? Den nye har jo pumpe, og det hadde vært fint. Jeg vurderer nemlig å kjøpe rensekremen. Akkurat nå bruker jeg REN, men den er så dyr og udrøy i bruk pga. liten størrelse.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Vil tro det er den gamle forpakningen siden de er på salg..
Honesty Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 Æsj. Da kan jeg like gjerne vente med å kjøpe til jeg har brukt opp det jeg har.
Gummiloppa Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Mener du den pakningen hvor det følger med en liten Hydra floral-krem? For det er med nytt design, men ikke pumpeflaske
Vill&Vakker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke sikkert. Jeg har bestilt bodylotion i stor størrelse og det er den nye utgaven..
Honesty Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2010 I utgangspunktet tenkte jeg på rensekremen, for jeg har tørr hud og er ikke flink til å bruke tonic. Så tenkte jeg på den duo-pakningen med rens+tonic fordi det var en god pris, men det hadde unektelig vært mest praktisk med pumpeflaske. Er ikke så store flasker uhåndterlige uten pumpe?
Paibunn Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Det går helt fint med store flasker Blir kanskje mer stress når de begynner å bli tomme...
vesla86 Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har kjøpt både Cleansing Water og den nevnte duopakningen i 400 ml for ca en måned siden, og det var den nye pakningen på begge, men ingen pumpe. Lurer på om det bare er body lotion-flasken det er pumpe på? Forøvrig går det helt fint uten pumpe også
Lykkelitenen Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror de har et lite restlager av gamel forpakning igjen, så hva du får kommer ann på om de har fått det ut eller ikke. Bestilte rensemelk og toner og fikk ny toner men gamel rensemelk. Men dette er en stund siden, så kan ære de har fått de gamle ut nå Eventuelt kan du jo sende en mail og spørre eventuelt skrive på bestillingen at du ønsker nytt design og om dette er mulig å fikse? Foresten ingen pumpe på de jeg bestilte...
Aryia Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Ingen pumpe på noe av det jeg bestilte heller, av renseprodukter, og jeg fikk noe i ny forpakning og noe av den gamle typen. Bare bodylotion som var pumpe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå