Henkie Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Vi er en gjeng som skal til Gøteborg i mai Har noen tips til ok hotell?? Bør ligge så sentralt og greit at vi kan spasere ut på byen
Skravla Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Scandic har i hvertfall 4 hoteller helt i sentrum.
Cessa25 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Anbefaler Gothia Towers! Like ved Liseberg, og ikke langt til butikker og restauranter. Gothia Towers har en skybar som er obligatorisk ved Göteborg- besøk etter min mening. De har en helt fantastisk rekesmørbrød der, og gode drinker www.gothiatowers.com
MissStiles Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 De to gangene jeg har vært i Gøteborg har jeg bodd på Clarion Collection Hotel Odin og Quality Hotel Panorama. Kan anbefale begge hotellene. Men Det første ligger mer sentralt i forhold til shopping og sentralstasjonen. Det andre ligger ikke langt ifra Liseberg.
Bestee Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Grand Hotel Opera. Det ligger vegg i vegg med Nordstan og 50 m fra centralbanestationen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå