Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, tittelen/undertittelen sier vel alt. Jeg er interessert i å vite hvor du reiser i påska? Og hvorfor du reiser akkurat dit? Drar du til varmere strøk eller liker du deg best i solveggen på hytta med skimuligheter rett ved?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis drar jeg på hytta med familien min, men i år blir jeg hjemme fordi jeg må jobbe. Skulle så gjerne kost meg med skigåing og brettspill istedenfor å støve bort på kontoret!!

Skrevet

Jeg reiser til Tokyo med noen venninner :)

Har vært planlagt en stund, hatt lyst å reise dit i flere år og i år ble det endelig mulighet! Vi reiser i påska fordi det uansett er ferie da, og i tillegg er det perfekt tidspunkt mtp kirsebærblomstringen :)

Skrevet

Har ingen planer men reiser ikke til noe sted med snø, Heller til en storby.

Skrevet

Jeg reiser til fjells med bestevenninna og familien hennes. Vi reiser til ei lita hytte for å stå på slalom og kose oss :)

Skrevet

Vi besøker mine foreldre på hytta ved sjøen. Vanligvis ville vi nok dratt en tur på fjellet også, men ettersom jeg har termin rett over påske tør vi ikke dra for langt hjemmefra :)

Skrevet

Vi skal reise til Paris/Disneyland. Har lovt barna å reise dit i flere år. Nå har vi muligheten:) Og jeg har alltid villet å reise til Paris :nigo:

Skrevet

I påska holder vi oss hjemme, men får besøk av foreldre og besteforeldre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Spinell
Skrevet

Vi reiser noen dager til fjells på familiehytta. Kommer fram til varm hytte, da vi tar over etter andre familiemedlemmer som reiser ned når vi kommer opp. :)

Gleder meg! Vi reiser dit fordi vi trives godt på fjellet (hele året), og vi kobler 100% av når vi er der.

Skrevet

Reiser til Åre (sverige) for å kose meg på spa-hotell med mor og søsteren min i et par dager! :jepp:

Gjør det fordi jeg fyller 20 på skjærtorsdag, og det kommer til å bli godt å slappe av :) dessuten så får jeg jo baby til sommeren, så da kan jeg vinke farvel til spa-behandlinger og slike dyre, selvpleiende ting :fnise:

Gjest Raptuza
Skrevet

Dreg heim til Vestlandet/Hordaland kvar eg kjem frå i påska i år. Pleiar å reisa heim ein gong i året, då eg er etablert med familie i ein annan landsdel. Skal bli fint å sjå att slekt og familie! :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...