Ruttha Skrevet 21. mars 2010 #1 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! Bursdagen min nærmer seg, og jeg har bestemt meg for en feiring sammen med jentegjengen. Jeg har lenge vært fast bestemt på å serve en velkomstdrink. Jeg googlet rundt og fant noen bilder av noen herlige rosa drinker! Superkult, dette vil jeg også servere! Og dermed over til spørsmålet mitt. Er det noen som har en oppskrift på en rosa drink? (Med alkohol selvfølgelig) Helst en drink som er ganske søt eller fruktig i smaken. Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 21. mars 2010 #2 Del Skrevet 21. mars 2010 Sex on the beach Strawberry daiquri Lån deg en drink-bok med bilder på biblioteket og finn en du synes høres god ut der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruttha Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, det kan jeg gjøre! Har også tenkt litt på en slags "kriseløsning" hvis jeg ikke finner noen oppskrifter, men jeg vet ikke hvor gunstig det er. Tenkte på å bruke rød konditorfarge for å gi drinken en rosa farge. Hvis jeg da lager en helt blank drink, for eksempel, og da tilsetter rosakonditorfarge i drinken. Vet du om det vil fungere? Og om det eventuelt vil ha noe å si på smaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 22. mars 2010 #4 Del Skrevet 22. mars 2010 Cocktailguiden.com er super! Der kan du søke fram utallige drinker og cocktails etter hvilken farge du ønsker Her er tre sider med rosa varianter inkl. oppskrift selvfølgelig (svensk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 22. mars 2010 #5 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, det kan jeg gjøre! Har også tenkt litt på en slags "kriseløsning" hvis jeg ikke finner noen oppskrifter, men jeg vet ikke hvor gunstig det er. Tenkte på å bruke rød konditorfarge for å gi drinken en rosa farge. Hvis jeg da lager en helt blank drink, for eksempel, og da tilsetter rosakonditorfarge i drinken. Vet du om det vil fungere? Og om det eventuelt vil ha noe å si på smaken? Bruk heller grenadine som er beregnet til å ha i drinket. Eller tranbærjuice om du liker det. Det finnes også en likør på polet som er helt rød som du kan blande i, heter Mickey Finn eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruttha Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mars 2010 Takk for gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå