Gå til innhold

hårfarge, skal jeg farge det på nytt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest umy (gutt18)

heisan, her er historien om håret mitt/min hårfarge..

egentlig er hårfargen min ganske lys, lys brun/mørk blond :)

men så fant jeg ut en gang at jeg skulle farge det, men jeg vakke helt sikker på åssen det ville bli, så jeg kjøpte en mørk brun farge som gikk ut etter 20 vask. men etter ca 10 vask, så det ut som min opprinnelige farge.

(som viste seg å være feil) så jeg skulle farge det på nytt (da med rester av den mørkebrune i håret) denne gangen permanent svart, med no sånt shit som skulle dra ut min orginale farge.

men, så etterhvert ble fargen dårligere, det ble brunt, og idag er det halvmørkt, brunt med en ettervekst av min orginale hårfarge. muttern sa det var fordi jeg ikke lot den første fargen gå helt ut..

håper du fortsatt er med her :P

nå kommer nemlig spørsmålet;

jeg har lyst til å farge det helt svart igjen. men vil det etterhvert "fade" ut som den forrige svarte? jeg gidder ikek farge det annenhver uke el.no :-?

på forhånd takk for svar, mvh meg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farger du det svart børdu ihvertfall være påpasselig med å etterfarge det. Svart hår med blond ettervekst er IKKE noe fint!! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GÅ TIL FRISØR!!!

Du ødelegger bare håret ditt med for mye eksperimentering, og tilslutt vil det bli helt umulig å få fargen ut; den må faktisk klippes ut av håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisør er dyrt! :D

derfor jeg bare farger det selv.

milkshake: jeg tror ikke helt du skjønte hva jeg mente med fade ut,

det er ikke etterveksten jeg tenker på, den kan jeg alltids farge over,

men at det svarte håret etter hvert blir brunt

takk for svar thou..

:)

skal ta en prat med frisøren neste gang jeg er der, (som forøvrig kommer til å bli lenge til, da jeg sparer)

kansje hun har noen tips å komme med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei umy- når du farget håret med en permanent farge vil ikke håret bli brunt- ergo, kjøp en permanent hårfarge som ikke vaskes ut, den jeg anbefaler da er Loreal Exellence (type III permanent farge) i sort. Etterveksten må du farge over men noe som minst er like viktig er å følge opp med shampoo/balsam for farget hår. Ikke klin inn håret med din mors gamle Naturelle og bli forundret over at fargen din etter kort tid blir blass.

Kjøp shampoo og balsam via lookfantastic.com eller hos frisøren.

Mae

Unødvendig kommentar er slettet. Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...