Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hvor mye godteri spiser du i løpet av en vanlig uke? Med godteri mener jeg egentlig alt usunt som smågodt, boller, sjokolade, is, kake, potetgull osv. Hvor mye brus/saft drikker du?
asyar Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg spiser kun i helgene. Dvs lørdag, og det som er igjen på søndag. Da blir det oftest en potetgull pose, og en sjokolade av noe slag. Brus derimot, tør jeg ikke tenke på..
The Kitten Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Vanligvis ingenting, men om det blir noe så blir det sjokolade. En halv melkerull, et par kindermaxi, en kvikklunsj, en liten stratos (ikke de aller minste) o.l. Drikker ikke brus. Endret 21. mars 2010 av The Kitten
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg unner meg 200 grams melkesjokoladeplate til frustrerte fruer på tirsdager, hver fredag samt lørdag. Drikker ikke brus, ikke sørlig glad i det, tar meg kanskje en boks Pepsi Max i helgene. Saft har jeg en favoritt, gøy saft, men den skal ikke være noe videre sukker i tror jeg. Boller/kaker osv. spiser jeg for det meste i selskaper og ved spesielle anledninger, evt. kafèbesøk o.l. Jeg er en søtmoms så chips spiser jeg aldri, rett og slett fordi jeg ikke finner det særlig godt.. Jeg nekter meg ikke noe om lysten er sterk, slanker meg ikke og spiser sunt og variert mat til vanlig så jeg unner meg å kose meg også! Lager ofte noe søtkos til hverdags i form av feks. jordbær/blåbær med vanlijekesam og det metter søt-behovet veldig samtidig som jeg ikke ser på det som noe erstatter for noe, men noe jeg spiser fordi jeg liker det! Endret 21. mars 2010 av Lotte28
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Jeg unner meg 200 grams melkesjokoladeplate til frustrerte fruer på tirsdager, hver fredag samt lørdag. Drikker ikke brus, ikke sørlig glad i deg, tar meg kanskje en boks Pepsi Max i helgene. Boller/kaker osv. i selskaper og ved spesielle anledninger, evt. kafèbesøk o.l. Jeg nekter meg ikke noe om lysten er sterk, slanker meg ikke og spiser sunt og variert mat til vanlig så jeg unner meg å kose meg også! Spiser du 600 gram sjokolade i uken?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 2 kjærligheter på pinne + 2 x 1/2 liter pepsi max i helgene. Ikke snop, chips eller brus/saft i løpet av uken. Mvh Anne
Caramello Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Jeg unner meg 200 grams melkesjokoladeplate til frustrerte fruer på tirsdager, hver fredag samt lørdag. Drikker ikke brus, ikke sørlig glad i deg, tar meg kanskje en boks Pepsi Max i helgene. Boller/kaker osv. i selskaper og ved spesielle anledninger, evt. kafèbesøk o.l. Jeg nekter meg ikke noe om lysten er sterk, slanker meg ikke og spiser sunt og variert mat til vanlig så jeg unner meg å kose meg også! Fint å se at det er flere sjokomaner her
The Kitten Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Fint å se at det er flere sjokomaner her Sjokolade er kjempegodt, men jeg skjønner ikke at noen klarer å spise mye på en gang. Er det bare jeg som blir kvalm av det?
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Sjokolade er kjempegodt, men jeg skjønner ikke at noen klarer å spise mye på en gang. Er det bare jeg som blir kvalm av det? JEPP :gjeiper: Neida, vi har vel alle våre bremser ved ulike mat/drikke-varer, jeg blir fort mett og kvalm av middag, men kan lett spise en 200 grams plate med melkesjokolade uten å bli kvalm, hadde jeg hatt mer tilgjengelig kunne jeg nok spist det gså, derfor jeg bevisst kun kjøper inn en plate av gangen !
kunst Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 jeg spiser/drikker usunt kun på lørdager. dette fungerer godt for meg en seigmannpose, en melkesjokolade, godt blandet og én mentos på deling med familien (vi er fem). drikker ca to glass med cola ved siden av.
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Spiser du 600 gram sjokolade i uken? Uten noen form for dårlig samvittighet! Trener nesten hver dag, jogger og styrketrening, elsker det, går lange turer med hunden min og spiser sunn og næringsrik mat som kroppen har godt av ellers! Spiser så og si aldri junkfood, er ikke noe særlig middagsmenneske og drikker ikke alkohol, så dette unner jeg meg selv ja
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 jeg spiser/drikker usunt kun på lørdager. dette fungerer godt for meg en seigmannpose, en melkesjokolade, godt blandet og én mentos på deling med familien (vi er fem). drikker ca to glass med cola ved siden av. Oao, med barn og alt så klarer dere begrense dere med dette? Imponerende!
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Fint å se at det er flere sjokomaner her Ditto
Gjest Marlo Skrevet 22. mars 2010 #15 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er nok ikke så flink som jeg burde være. Er litt småavhengig av cola, så det blir mellom 1-3 glass om dagen. Godteri blir det lite av siden jeg blir så fort kvalm av godis, men litt salt potetgull i helgene blir det nok. Derimot så elsker jeg kladdkaker, muffins og lignende. Blir ikke så mye av det, men baker jeg muffins så blir de spist opp i løpet av 2-3 dager (lager da ca 10 muffins). For noen av dere høres det kanskje ikke så mye ut, men det er mye usunnt for min del av diverse grunner :/
Stellia Skrevet 22. mars 2010 #16 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Slettet. Endret 22. mars 2010 av Stellia
Stellia Skrevet 22. mars 2010 #17 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg unner meg 200 grams melkesjokoladeplate til frustrerte fruer på tirsdager, hver fredag samt lørdag. Et inntak på 600 g. sjokolade i uken vil jeg kategosiere som unormalt og langt i fra sunt. Endret 22. mars 2010 av Stellia
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2010 #18 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Et inntak på 600 g. sjokolade i uken vil jeg kategosiere som unormalt og langt i fra sunt. Har jeg noen gang påstått at det er sunt da? Som over nevnt så drikker jeg ikke alkohol, brus, spiser ikke junkfood og har ikke planer om å slanke meg så dette er min last som jeg nyter, vet det finnes annen, mye sunnere mat ute i butikkene, men dette velger jeg å spise når JEG skal kose meg! Endret 22. mars 2010 av Lotte28
-Carrie Skrevet 22. mars 2010 #19 Skrevet 22. mars 2010 Har jeg noen gang påstått at det er sunt da? Som over nevnt så drikker jeg ikke alkohol, brus, spiser ikke junkfood og har ikke planer om å slanke meg så dette er min last som jeg nyter, vet det finnes annen, mye sunnere mat ute i butikkene, men dette velger jeg å spise når JEG skal kose meg! Jeg synes du er heldig som spiser sunt ellers og trener mye, slik at du virkelig kan kose deg med sjokoladen Sjokolade smaker best uten dårlig samvittighet
Chanel.No5 Skrevet 22. mars 2010 #20 Skrevet 22. mars 2010 Jeg synes du er heldig som spiser sunt ellers og trener mye, slik at du virkelig kan kose deg med sjokoladen Sjokolade smaker best uten dårlig samvittighet Dårlig samvittighet finnes ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå