Manuela Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Har sett for meg sønnen i lys matrosdress, men klarer ikke finne sånn som jeg har sett for meg.. Har lyst på en lys dress med knebukse, og litt "baggy" lue. Kong Olav var avbildet i noe sånt som barn, syns det er utrolig vakkert! Også har jeg ikke lyst til å kle ut treåringen som en "minivoksen" i dress -men det er jo det eneste som fins til gutter! Utrolig ensformig utvalg i penklær til gutt
Christal Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Helt enig, det finnes et veldig dårlig utvalg av pentøy til smågutter! Har liten gutt selv og syns ofte det blir problem å finne noe penere enn skjorte og vest Vår gutt på 2 skal være brudesvenn og skal ha på seg sjakett lik som faren sin :rødme: Han var bare SÅ søt .. Når det gjelder matrosdress gjorde jeg et søk på google og fant linker i haug og dunger. Har du søkt på nettet? Hva med å bestille fra USA? Denne linken feks: baby sailor suits
Manuela Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Helt enig, det finnes et veldig dårlig utvalg av pentøy til smågutter! Har liten gutt selv og syns ofte det blir problem å finne noe penere enn skjorte og vest Vår gutt på 2 skal være brudesvenn og skal ha på seg sjakett lik som faren sin :rødme: Han var bare SÅ søt .. Når det gjelder matrosdress gjorde jeg et søk på google og fant linker i haug og dunger. Har du søkt på nettet? Hva med å bestille fra USA? Denne linken feks: baby sailor suits Hm, der var det mye fint:) Har vært dum og bare lett på "bryllupssider" til nå, og der går det i grunn bare i minidresser og minilivkjoler.. Må søke litt mer nå, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå