Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Har fått meg en liten japansk spisshund. Den er 10 uker gammel og jeg skal hente den i snart,jeg lurte på hvilken størrelse halsbånd jeg bør kjøpe til den. hvor mange cm i bredde og lengde? hvordan lengde bør båndet være på. har vært i noen dyrebutikker men de har mye store størrelser, og derfor skal jg kjøpe fra dyrebutikkens nettside istedet, pluss de har mer utvalg på nettet. I tilegg til det hvor mange ml bør matskålen være på? Er på nettbutikken nå, blir for sent å ringe opdretter nå og spørre så jeg spør her.
Gjest Huffsa Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Det skader ikke å vente til valpen er hentet Så får du riktig str. Og utvalget trenger ikke være stort heller, for du må bytte halsbånd igjen etter noen uker. Når det gjelder vannskål har jeg vannskål som passer til mellomstore hunder og matskål som passer mindre hund. Men hvis du absolutt vil bestille NÅ kan jeg gå å måle valpehalsbåndet til min japse.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Hei:) hmm. Ja kanskje jeg heller skal vente til jeg henter han så blir det nok enklere. Skal bestille noe annet også fra nettet nå så tenkte å ta det med i samme frakt da så jeg slapp å bestille Ny pakke med ny frakt. hehe. Men som du sier er det nok enklere å gå til dyrebutikken med han og få den hjelpen jeg trenger der:)
Gjest Huffsa Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Er mye bedre å ta det i dyrebuttikken Da får du også sjekket at det sitter bra på hunden, det er viktig at det ikke er så mye greier pga pelsen Man kan f.eks ikke bruke kjetting, for det lugger i pelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå