Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ikke peilig på om dette er rette stedet å poste, men...

Har lyst til å prøve meg på brasiliansk voksing, eller i alle fall skikkelig voksing av underlivet. Noen som har erfaringer å dele?

Så da lurer jeg på:

- Hva koster det som regel?

- Hvor ofte må man dra og vokse seg?

- Bruker de strips eller varmvoks?

Og til slutt lurer jeg på om det er noen i Bodø-området som vet om en bra salong?

Edit: Ser jo nå at det skulle vel vært postet på velvære, hud, hår, kosmetikk..

Endret av Teriyaki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen her på forumet som har vokset seg nedentil før? Trodde ikke det var SÅ uvanlig?

Skrevet

Det vanligste er nok å bruke varmvoks. Da jeg tok brazilian hadde jeg ikke spart hår lenge nok, så absolutt alt kom ikke med. Du bør nok vokse deg en gang i mnd, men dette er selvsagt individuelt! Det koster vel mellom 300-600 tenker jeg.

Skrevet

Joda, det er nok mange som har prøvd, men det har vært en del tråder om dette før, hvis du søker.

Du kan få bra underlivsvoks til en billig pris hos skoler som utdanner hudpleiere f.eks, men hvis du ikke er komfortabel med det, er det mange salonger som gjør det.

Man bruker varmvoks fra et apparat og engangsstrips.

Det er litt vondt såklart, men ikke verre enn at man tåler det.

Skrevet

Tror ikke det er noen sånne skoler her. Men det eneste som gjør at jeg butter litt i mot, er jo at etter et vist punkt, må man jo gå rundt å vente på at det skal bli langt nok, når det egentlig allerede er lengre enn hva man er komfertabel med..Må jo bli skikkelig kratt der nesten for at man skal få skikkelig tak på alt..

Skrevet

Jeg vokser meg. Kostet ca 500 første gangen, for da er det mer hår, liksom. Nå betaler jeg 395 hver gang. Man bør gå hver 3 eller 4 uke... Men jo fler ganger man har vokset seg, jo mindre hår blir det. Det håret som kommer ut er dessuten mye mykere, siden man ikke har de "avkutta" håra, men nye hår liksom. :) Prøv, så finner du fort ut om det funker for deg.. :)

Skrevet

Har litt lyst til å prøve. :) Men jeg har bare funnet to steder i Bodø hvor de gjør det. Det ene stedet koster det 650 kr, mens det andre fant jeg ikke priser på. Hvis det er tilsvarende pris, så blir det nok for dyrt for min del.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er ikke sånn at det blir et kratt mens du venter på at det er langt nok til neste voksing. Hårene blir tynnere og mykere etterhvert, pluss at det blir mindre tett "vekst" hvis du skjønner hva jeg mener. Etter tre år med voksing begynner jeg endelig å få "bare" områder, hurra :P

Skrevet

Hvis jeg finner et sted som ikke er så dyrt som 700 kr. som er det eneste jeg vet om for øyeblikket, så skal jeg vurdere det da. :) Hadde vært fint å slippe denne barberingen og alt som følger med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...