Zimbaa Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har diabetes type to, og er inne i en fase hvor jeg tester ut hva jeg tåler og ikke Jeg sliter litt med brødet, og trenger noen oppskrifter på noe bra å spise i stedet Noe som ikke er altfor tidskrevende å lage, spesielt til frokost
Chanel.No5 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Tror du vil finne mange gode tips om du går inn på siden www.lavkarbo.no
Skravla Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Ingers rugbrød er godt og ikke så heftig på blodsukkeret. Havregrøt vet jeg også at mange spiser - da med diasukker eller diasyltetøy på.
Zimbaa Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Tror du vil finne mange gode tips om du går inn på siden www.lavkarbo.no Skal ta en titt der
Zimbaa Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 Ingers rugbrød er godt og ikke så heftig på blodsukkeret. Havregrøt vet jeg også at mange spiser - da med diasukker eller diasyltetøy på. nger spiser jeg veldig mye av Men blodsukkeret blir høyt av det også... Havregrøt skal jeg prøve å lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå