Gå til innhold

Naken på by'n

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke lov å gå naken på byen, men hva om man tar på kroppsmaling? Vil det være like ulovlig?

Og hvordan ville du reagert om du så ei dame på 25 år gå naken, men med kroppsmaling ute i July f.eks i 30 varmegradeder?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Vil tro det fortsatt er ulovlig.

Hadde nok tenkt mitt, muligens ringt politiet.

Skrevet

i 30 grader vil jeg se for meg at malingen hadde rent av :P

Skrevet

Vil tro det fortsatt er ulovlig.

Hadde nok tenkt mitt, muligens ringt politiet.

Hvorfor det?

Er det fordi du føler deg støtt? Hvor går isåfall grensa for hva du vil anmelde, og ville denne grensa, basert på de kriteriene du legger til grunn for denne 'forbytelsen' gjelde likt for forskjellige mennesker?

Bare lurer på om du har reflekt over dette.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Er det fordi du føler deg støtt? Hvor går isåfall grensa for hva du vil anmelde, og ville denne grensa, basert på de kriteriene du legger til grunn for denne 'forbytelsen' gjelde likt for forskjellige mennesker?

Bare lurer på om du har reflekt over dette.

Fordi eg ikkje har noen interesse av å se andre kvinnfolk (eller mannfolk for den del) nakne, selv om de har aldri så mye kroppsmaling på.

Har ikkje nevnt noe om å anmelde, eg sa eg ville muligens ringt til politiet, så de fikk bestemme om det var greit at folk gikk rundt i byen nakne eller om de ville komt å plukket denne personen opp.

Endret av Syrin_Ulven
Gjest Dhanu
Skrevet

Jeg kunne sikkert ikke motstått fristelsen til å glane, men ville ikke reagert noe ut over det antar jeg. Ville aldri i verden ringt politiet for noe sånt, de har da vel bedre ting å bruke tida si på.

Vi har et alt for nevrotisk forhold til nakenhet her i landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...