Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

Hvorfor vil ikke den ene, helt nye, minnepennen min virke?

Har jeg svart feil på et eller annet spørsmål da jeg satte den inn første gang?

Hvordan retter jeg opp i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den en liten knapp du kan vippe over?

Gjest Dallandra
Skrevet

Nei, den er helt knappefri.

Da jeg satte den inn første gang kom det noen dialogbokser (ukjent programvare, finne?) og jeg blingset og svarte feil på den ene (avbryt). Og dermed var det tydeligvis gjort. :sur:

Skrevet

Dukker den ikke opp i det hele tatt, eller er det bare at du ikke får brukt den?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den dukker ikke opp i det hele tatt.

Gjest Dallandra
Skrevet

Og det var jeg som kom borti anonym-knappen.

Skrevet

Er det en Sandisk minnepenn?

Kanskje det er U3 greiene som kødder det til.

Isåfall bruker du denne, og fjerner drittet.

Skrevet

Er problemet at den ikke registreres av maskinen, eller at det ikke kommmer opp noen dialogboks når du plugger den i?

Gjest O'hara
Skrevet

Formater den på nytt, det vil si at du da fjerner alt som ligger inne på disken. Så vil den nok fungere igjen :)

Gjest Marlo
Skrevet

Du finner den ikke om du går inn på Din datamaskin heller? Eller er det bare det at det ikke popper opp noen vindu når du setter den inn?

Minnepenner koster jo nærmest ingenting, så fungerer den ikke i det hele tatt så ville jeg bare kjøpt en ny - evnt tatt med den gamle til der hvor jeg kjøpte den og spurt om å få byttet den.

Gjest Dallandra
Skrevet

Nå føler jeg meg litt teit fordi jeg forklarer meg så datauvitende, men la gå. :ler:

Når jeg setter inn penna kommer det en slags "pling"-lyd, men en annen lyd enn "nå har du satt inn noe som funker"-lyden. Mersom "nå har du satt inn noe som ikke funker". ;)

Og så hender ikke mer, og den kommer ikke opp når jeg går inn på min datamaskin.

Og hvordan skal jeg da få formatert den på nytt? :klø:

Gjest O'hara
Skrevet

Trykk windowsknappen + e inn.

Mest sannsynlig vil du da se minnepennen din (forhåpentligvis), høyreklikk og velg formater.

Gjest Marlo
Skrevet

Nå føler jeg meg litt teit fordi jeg forklarer meg så datauvitende, men la gå. :ler:

Når jeg setter inn penna kommer det en slags "pling"-lyd, men en annen lyd enn "nå har du satt inn noe som funker"-lyden. Mersom "nå har du satt inn noe som ikke funker". ;)

Og så hender ikke mer, og den kommer ikke opp når jeg går inn på min datamaskin.

Og hvordan skal jeg da få formatert den på nytt? :klø:

Skjønner hva du mener med en slik "dårlig" lyd, men en slik lyd kommer hos meg selvom alt fungerer som det skal.

Gjest Dallandra
Skrevet

*kremt* Windowsknappen, er det den med flagg/vindu på det? Jeg antar det.

Gjest O'hara
Skrevet

Jepp :)

Men jeg er sløv, og ser først nå at du allerede har vært der... :sjenert:

Da har jeg ingen gode råd og komme med siden du ikke finner den der. Mulig det er noe feil på den, bytt den inn.

Skrevet

Har du noen konflikter i enhetsbehandling? (Gule utropstegn)

Du finner enhetsbehandling slik:

Win (den med flagget på, ja!) + R

Skriv inn:

devmgmt.msc

Enter

...og klikk på fortsett på den boksen som kommer opp (hvis du bruker Vista).

Ser du noen gule utropstegn der, kan det være årsaken til problemene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...