Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøre fra Trondheim til Geilo i påska,men har ingen anelse om hvordan denne kjøreruten er for trafikkerende.

Noen her som har erfaring ? er det en grei strekning med ok veier ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veien fra Trondheim til Otta er i mine øyne helt fin, E6. Etter Otta så kan du jo kjøre ulike ruter, den ene er å følge E6 sørover mot Lillehammer og etterhvert østover mot Geilo.

Eller så kan du svinge av før Otta og kjøre riksvei 51 ned til Geilo. Jeg ville sett det an og evt. kontaktet statens vegvesen for å få siste nytt ang. veiene og føreforholdene.

Holder du deg til E6 så er nok det ganske trygt. Har du aldri vært ute på en lignende tur før?

Skrevet

Veien fra Trondheim til Otta er i mine øyne helt fin, E6. Etter Otta så kan du jo kjøre ulike ruter, den ene er å følge E6 sørover mot Lillehammer og etterhvert østover mot Geilo.

Eller så kan du svinge av før Otta og kjøre riksvei 51 ned til Geilo. Jeg ville sett det an og evt. kontaktet statens vegvesen for å få siste nytt ang. veiene og føreforholdene.

Holder du deg til E6 så er nok det ganske trygt. Har du aldri vært ute på en lignende tur før?

Hørtes bra ut :) nei, har aldri vært ute på lignende tur før. Har kun kjørt t/r oslo, men aldri i innlandet. Tror det skal gå bra. Ut fra kjøreruta du beskriver så er jeg betraktelig roligere.

Hilsen ei som trenger litt langkjøre-erfaring

Skrevet

Har du kjørt Trondheim-Oslo går nok dette veldig bra. Jeg har kjørt på kryss og tvers øst-vest og litt nord-sør og syns veien fra E6 til Gol er helt grei. Håper du er heldig med været og føreforholdene!! God tur :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...