Vibi Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Etter at jeg fikk barn har jeg sett masse på DVD bokser med TV serier, men har sett ut de jeg har kjøpt nå, og er tom for nye ideer. Noen som vil anbefale noen? Jeg har: Greys anatomy, frustrerte fruer, privat praksis, One tree hill, the OC, sex og singelliv, friends og scrubs Noen har nevnt brothers and sisters tidligere, jeg har ikke sett en eneste episode, er det bra? Lost og prison break er jeg ingen stor fan av..
Gjest M_icka Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg likte ikke Brothers and sisters. Hva med en komi-serie? Jeg synes '2 1/2 men' er morsom, og finnes på dvd. Og Meduim er spennende, hvis du ikke har sett alle episodene på tv, da. Har du fulgt med på 24?
Gjest Skya Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Dexter - genial serie om en fyr som er åstedsgransker på dagtid og seriemorder på kveldstid. Er utgitt fire sesonger. Six feet Under - Serie som følger en familie som driver et begravelsesbyrå, han som spiller Dexter har også en sentral rolle her. Jeg har bare sett to sesonger ennå, men vet det har kommet flere. Dyster, men også morsom innimellom. True Blood - Det har kommet Vet ikke om den er utgitt på DVD ennå, men om man først skal se en vampyrserie så bør det være denne. Er forrsten samme fyren som har regissert denne og Six feet under.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Bones. Cougar Town. According to Jim. Ghost Whisperer. CSI. Heroes. Supernatural. The 4400.
Zealuu Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 The Wire er jo strålende hvis du har altfor mange timer å slå ihjel. Fem sesonger og masse episoder, kvalitet hele veien. Hvis True Blood faller i smak burde kanskje Being Human vurderes, selv om det til en viss grad forutsetter at du setter pris på underfundig, britisk humor. Generation Kill er riktignok en miniserie, men med episoder på rundt en time, så varer det en stund likevel. Verdt å få med seg. Om du ikke har noe i mot nedlasting kan kanskje Castle være noe (har ikke sett DVD-er med det her til lands, men serien har gått på TVNorge), og "oppfølgeren" til Hanks og Spielbergs Band of Brothers - The Pacific - har nettopp begynt å sendes. Alltid greit å ha en serie å vente på airinger av. Wikipedia er behjelpelig med detaljer om de forskjellige seriene som har blitt nevnt.
TulleJenny Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Aah, det finnes så mangen bra serier! Weeds The Sopranos er min favoritt! Nip/Tuck Frustrerte Fruer The Big Bang Theory How I met your Mother Gossip Girl United states of Tara er absolutt til å anbefale!
Vibi Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2010 Takk for så mange svar, kom gjerne med flere Bestiller som regel fra amazon (UK), så det er ikke så farlig om de ikke er utgitt i Norge.. 2 and 1/2 men er veldig bra, men har sett de så mange ganger at jeg ikke gidder å kjøpe dem tror jeg.. Cougar Town skal hvertfall anskaffes - har bare rukket å se et par episoder. House og Dexter har jeg også hørt bra saker om Ser mange anbefaler True blood, men jeg må si at jeg ikke falt helt for twilight-filmene, så vet ikke helt om det er noen vits? Det er vel litt i samme gata?
stitch Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Takk for så mange svar, kom gjerne med flere Bestiller som regel fra amazon (UK), så det er ikke så farlig om de ikke er utgitt i Norge.. 2 and 1/2 men er veldig bra, men har sett de så mange ganger at jeg ikke gidder å kjøpe dem tror jeg.. Cougar Town skal hvertfall anskaffes - har bare rukket å se et par episoder. House og Dexter har jeg også hørt bra saker om Ser mange anbefaler True blood, men jeg må si at jeg ikke falt helt for twilight-filmene, så vet ikke helt om det er noen vits? Det er vel litt i samme gata? True blood kan ikke samenlignes med twilight i det hele tatt. Selv synes jeg twilight var noe piss, men rett og slett elsker true blood. En annen serie jeg akkuratt er blitt hekta på er Modern Family, helt super serie. Big Love, en serie som handler om 3 kvinner som deler på en mann,som de alle har barn med. Og hvordan kvinnene takler sjalusi osv. In treatment er en av mine yndlings serier. Handler om en psykolog og alle pasientene hans, mange interessange historier. Rome må sees, helt fantastisk serie. Men serien over ALLE serier er Six Feet Under!!!! har sett den 2 ganger og bare Elsker den.
Gjest Serena Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 True Blood- Underholdende uten å bruke slapstick humor.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Det er jo ikke lett å vite om du vil ike serien, men jeg liker iallefall Brothers and Ststers veldig godt og anbefaler den gjerne
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Nurse Jackie sopranos true blood solsidan brothers and sisters V Lipstick Jungle Big love Heroes Harpers island
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2010 #15 Skrevet 22. mars 2010 Sons of Anarchy er helt fantastisk bra. Det handler om en outlaw motorsykkelklubb i California og har skuespillerprestasjoner som er ut av denne verden. Action, drama og mye svart humor. Ellers kan jeg anbefale Chuck. Veldig morsom og kjempesøt serie. 1
spørsmålstegnet Skrevet 22. mars 2010 #17 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Det kommer ann på hvilken person du er. For meg passer Two Guys and a girl perfekt, ettersom jeg kan knytte meg opp til personlighetene til skuespillerne. Synes også Alle elsker raymond er ganske bra og troverdig på sin måte. Liker du å feste, så kan jo kanskje Entourage være noe for deg.. Endret 22. mars 2010 av spørsmålstegnet
missluna Skrevet 22. mars 2010 #18 Skrevet 22. mars 2010 Six feet under Dexter (beste serien ever) Burn Notice Life Weeds Entourage Lipstick Jungle (men denne serien sluttet så alt for kjapt) Two and a half men How I met your mother <3
Rødtoppen86 Skrevet 22. mars 2010 #20 Skrevet 22. mars 2010 True Blood - (må ikke sammenlignes med Twilight som er gørre kjedelig) Dexter House MD Battlestar Galactica The Wire Rome
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå