Lykkelitenen Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg driver nå og leiter etter en god kroppsolje. Om morgenen bruker jeg stort sett lotion og om kvelden body butter, men tenkte å prøve meg på en oljevariant. Har nå lest litt rundt om kring på nett og sett på ulike merker og priser, men vil gjerne høre om noen har noen tips? Huden er normal men fuktfattig, og jeg hater kliss. Med andre ord, rik på fuktighet og ikke noe som blir liggende som et lag på kroppen. Har nå prøvd Green People sin versjon på armene og var i grunn fornøyd. Likte lukten og konsistensen, men noen som har prøvd denne og kan si noe om hvor lenge en flaske varer? De er jo ikke akkurat stor... Andre merker som er å anbefale?
Solstorm Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Denne fra Nuxe bruker jeg og den er jeg veldig fornøyd med, liker lukta på den veldig godt. Jeg synes også at den trekker raskt og godt inn.(koster 175 kr for 50 ml hos Esthetique) Jeg har ikke prøvd olja fra Green People. Endret 21. mars 2010 av Solstorm
Lilandry Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Jojobaolje er supert! Jeg er ikke så glad i lotion eller krem, så derfor er denne perfekt!
Gjest Raptuza Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Mandelolje er bra for tørr hud. Derimot styr unna arganolje/rose-blandinga frå Yves Rocher. Luktar "funny" og gjorde at huden min flassa av tørrhet nokre dagar etter bruk...ikkje så gøy når det kosta 150 kr for flaska på 1 dl...
nynne Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 mandelolje!! endelig har jeg funnet noe som gir nok fukt, og som faktisk funker, til min tørre hud.. Trodde jeg skulle synes at olje var klissete, men den trekekr fort inn og kroppen føles ikke oljete etterpå
o-milla-o Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 www.dnskincare.no har veldig mange gode oljer!
Gjest Nanette Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Som så mange før meg her har svart; ren mandelolje. Fåes kjøpt i stor flaske på apoteket og den har du lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå