Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest *Mim*
Skrevet

Bruker du Twitter? Hvordan bruker du det, i så fall? Har du nytte/ glede av det?

Jeg har vært der en stund, men har mista passordet mitt, og kjenner at jeg egentlig ikke savner det så innmari, akkurat. Det er kanskje enda litt mer show off enn Facebook? Jeg ser at jeg kan ha nytte av det profesjonelt, men av og til blir jeg nesten bare stressa av alle som mener og mener der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke Twitter, og har ingen umiddelbare planer om å skaffe meg det.

Skrevet

Bruker ikke twitter nei, aner egentlig ikke hva det er for noe heller. Det holder lenge med fjesboken for min del. Er ikke så interessert i hva folk driver med, jeg.

Skrevet

Bruker Twitter, både profesjonelt og sosialt. Har dog ikke FaceBook lenger, men det kan ikke helt sammenliknes i mine øyne.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Eg registrerte meg for å se hva det var, men har ikkje gadd holde på der. Har fått noen mailer fra siden i ettertid, om at fleire ukjente har begynt å følge meg.. Holder meg til Facebook eg.

Gjest Silvermist
Skrevet

Har ikke Twitter, og har aldri helt sett poenget.

Har mer enn nok med FB.

Skrevet

Har heller ikke Twitter...Vet ikke helt om jeg ser poenget i det heller.

Skrevet

Er på Twitter, men jeg bruker det ikke. Ser ikke helt poenget og tror jeg skal fjerne kontoen min snart.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har hverken Twitter eller Facebook. Føler ikke det helt store eksponeringsbehovet.

Skrevet

Registrerte meg en gang for lenge siden og har ikke vært logget inn siden. Synes Twitter er uinteressant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...