Gå til innhold

Er det bare bare å bli foreldre??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Frøken Dings

*henter fram gammel tråd* icon_smile.gif

Vel, noen av dere har kanskje fått med dere at jeg har fått sønnen min, fikk ham faktisk mens dere diskuterte som heftigst! icon_wink.gif

Et lite tilbakeblikk, siden jeg ikke fikk kommentere de siste innleggene; Jeg håper ingen har oppfattet mine innlegg som "ovenifra og ned". Det har aldri vært meningen. Som det ble sagt av en annen bruker; jeg mener ikke at man er dårlige foreldre om man ikke har så og så høy utdannelse og så og så mye i årslønn. Men at det er fornuftig å planlegge? Ja, det mener jeg fortsatt!

Stabile forhold er selvfølgelig vanskelig å definere. Jeg har ingen garanti for at mitt eget ekteskap kommer til å vare, og det har vel de aller færreste.

Men; Vil man ikke i utgangspunktet sørge for at situasjonen ligger best mulig til rette for barn når man først skal ta et så alvorlig skritt? Og jeg tror (tror!) de fleste er enige i at det optimale ikke er å bli gravid som 17-årig skoleelev uten inntekt og utdannelse? (Selv om joda, det er de som greier det og!)

Vel, da gir jeg meg med denne debatten! (Og nå som jeg er forelder er jeg kanskje berettiget til en mening? icon_wink.gif)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...