Gå til innhold

Hvor mange land har du vært i

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor mange land du har vært i, og hvor gammel du er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

30 år

Har ikke tall på hvor mange land jeg har vært i, men ved første telling så er jeg oppe i iallefall 30 land. Sikkert noen jeg har glemt

Skrevet

Er 21 år, har vært i 20 land.

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg er 38 år og har bare vært i fire land. Klart under gjennomsnittet, og det har jeg ikke noe problem med. Jeg er mer opptatt av å utforske nærmiljøet mitt og eget hjemland framfor å reise mye og langt.

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

jeg er 21 år og har hvert i 13 land til nå, kan hende jeg har glemt noen men :)

Endret av Cupcakes
Skrevet

21 land, ved rask opptelling. Er 27 år.

Skrevet

Jeg er 38 år og har bare vært i fire land. Klart under gjennomsnittet, og det har jeg ikke noe problem med. Jeg er mer opptatt av å utforske nærmiljøet mitt og eget hjemland framfor å reise mye og langt.

Å reiser utenlands er jo ikke et hinder for å utforske sitt eget land og nærmiljø. Så ikke helt sammenhengen der.

Skrevet

Jeg er 28år og har vært i ca 20 land.

Skrevet

30 år, vært i ca. 35 land.

Skrevet

Jeg er 24 år og har vært i 11 forskjellige land. Håper jeg får muligheten til å reise mer i fremtiden.

Skrevet

Hmmm,ca 17-18 land tror jeg. Jeg er 23 år.

Skrevet

18-20 land tror jeg, 26 år

Skrevet (endret)

Jeg er 28år og har vært i ca 20 land.

Jeg er 25 og har vært i 34 land, inkludert en sinnsykt hektisk backpacker tur for noen år siden, tenker jeg burde reist til Roma, Italia for å få banket inn det 35. he,he!

Endret av x303
Skrevet

Jeg er 27 år, og har vært i 10 land. Hmmm... Trodde faktisk det var flere. Vel vel. :)

Skrevet

Jeg er 24 år og vært i 10 land. :) Men de fleste av de landene har jeg besøkt flere ganger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...