Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Skolene har til dens å behandle spesial elver som de hadde det same problemene Det er det jeg har i fart når jeg ikke på skolen.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Kan du utdype hva du mener i innlegget ditt? Jeg forstår ikke hva det handler om.
Gjest *Mim* Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Elever skal ha individuell oppfølging! Jeg er ikke helt enig med deg i at elever får samme behandling, men det kan hende at lærere og spesialpedagoger ofte har tiltak som går igjen eller at de har et begrenset spekter. Som regel hjelper det å snakke med de/ den som har ansvaret for spesialundervisningen og gå i dialog.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Elever skal ha individuell oppfølging ja det stemmer det men det betyr ikke at de alltid får det. Jeg har lært at individuell oppfølging betyr tilpass liten gruppe og at det er løgn at de til passer hvordan en lærer best. Nå vet jeg at det ikke stemmer.
LukaFrost Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Alle elever har krav på tilpasset opplæring. Desverre har skolene begrensede ressurser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Alle elever har krav på tilpasset opplæring. Dessverre har skolene begrensede ressurser Ja som kommer av at staten er gjærig og at noen har den innstilling at de med noen former for lære vansker detter utfor be samfunnet så hva er da vitsen satse på de elvene Ja en detter ut av samfunnet med de holdningene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Jeg tror at det lite kjangse får at noen svaret på den opp for be får de folk sliter med å mot si det. Klarer du finne et pasene svar er du flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå