o..o Skrevet 21. mars 2010 #1 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har begynt å tenke over ting. Ja, jeg kan like greit begynne å fortelle litt om situasjonen min. Jeg blir sjelden sjekka opp av gutter. Jeg har god kontakt med gutter på vennefornten og de oppsøker meg til stadighet på jobben for å snakke/spørre om råd ect. Jeg har også hatt noen stirrere opp gjennom tida. Som har sett på meg (her er det bare snakk om et par-tre tykker). Noen har smilt flørtende, mens andre har sett raskt vekk. Men på byen sjekker ingen meg opp, heller ingen av guttene jeg kjenner vennskaplig. De valdig få gangene det har skjedd: to veldig pene gutter, en franskmann midt på gata midt på dagen og en kjekk, smart, snill, osv spanjol. Det er bare disse fire. Jeg er sjernert og egentlig ganske uinterssert så det ble aldri noe ut av det. Jeg går ikke mye på fest. Absolutt, men alikevel. Er dette en "vanlig mengde" gutter som sjekker meg opp på til sammen ca 10 fester? Jeg synes det er rart at det også først og fremst har vært utlendinger og spesielt pene gutte. Hva er greia? Jeg føler meg helt middels pen. Men kasnkje jeg har tatt feil? Er jeg stygg? Eller sender jeg feil signaler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #2 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Du er så pen som du sender ut signal til. Utrrykket "skjønnhet kommer innenfra", noen? Altså, jo mer selvtillit du stråler, jo flere folk trekker du til deg. Bygg opp selvtilliten din, vis at du er fornøyd med deg selv og utseendet ditt, så trekker du deg til gutter som tar videre kontakt. Kan det kanskje hende at de venter på at du skal ta kontakt? Vi lever tross alt i 2010. Det finnes (dessverre) ingen skikkelige beilere lengre. Utlendinger er ganske glad i norske jenter, etter hva jeg har forstått, så det at du får et par blikk her og der skal du bare være stolt av - da syns de at du er pen! Er du interessert i å finne en partner, eller vil du bare ha vennskap? Endret 21. mars 2010 av sunglasses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
o..o Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2010 Egentlig ingen av delene, verken vennskap eller kjæreste. Jeg er ikke interssert i å bli sammen med noen av dem. Jeg er alerede forelsket (men han veit det ikke). Men jeg har bare tenkt på det at så få viser interesse. Jeg er ikke flørtete av person, men prøver å være blid. Jeg ser ikke på meg selv som stygg, men fraværet av gutter gjør at jeg begynner å lure. Det er forresten ikke utlendingene som stirrer, jeg mener heller av de bekjente jeg har, så er det noen som stirrer eller gir flørtne blikk. At utlendinger sjekker meg opp er vel ikke så rart. De er vel generelt mer på sjekkeren. Jeg synes det er rare med disse to veldig pene guttene. Og de var skikkelige og smarte også, ikke etter ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #4 Del Skrevet 21. mars 2010 Hmm, jeg tror jeg vet hva du snakker om. Det at du er interessert i en annen fyr er helt klart kjernen i dette her. Du ønsker kanskje å, gjennom bekreftingene du får (flørtingen), vite om du er bra nok for den fyren du er forelsket i? Jeg syns du skulle spørre ham rett ut om han vil ta en kopp kaffe med deg eller noe. Kanskje han også går rundt med samme tanker som du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
o..o Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, det kan godt hende Skal prøve å ta kontakt, men vi får se når jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #6 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Ta en sjanse! Det verste som kan skje er at han sier nei. Da går du videre med dette i bakhodet; han er ikke verdt det. Endret 21. mars 2010 av sunglasses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 22. mars 2010 #7 Del Skrevet 22. mars 2010 Eg tror du sender feile signaler. Som mann så starter ikkje eg en samtale med de som ser utilgjengelig ut/eller lite snakke-vennelige ut. Noe så enkelt som et smil kan gjøre forskjellen. Det finnes bøker om kroppspråk og informasjon på nettet dersom du er interrisert i å finne ut mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå