Gjest green tea Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 hvordan ser drømme dama / mann din ut. du kan bruke klip og lim vis du vil det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 hvordan ser drømme dama / mann din ut. du kan bruke klip og lim vis du vil det. som meg og deg, kommer ann på øyet som ser
Fjonana Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Det kommer jo helt ann på! Men jeg liker godt at de er høyere enn meg hvertfall, over 172 cm. Og gjerne litt store(muskler eller fett, men ikke tjukk), ikke tynne og spinkle. Ellers så er det veldig opp og ned, mange fisk i havet!
Mr. Jones Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Varierer fra dag til dag. Den ene dagen er det redheads, neste brunetter. En sjelden gang i blandt, blondiner. På Mandag er det asiatere, tirsdag er det mulatter, onsdag er det hvite. På morgenen er det syltynne damer, på kvelden kan det være formfulle damer, nesten tykke! Det er ikke tull en gang. Varierer EKSTREMT fra dag til dag. Lurer på om jeg klarer å slå meg ned med noen, tenk om jeg finner ei på "feil" dag :S Flere som meg?
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg bor sammen med min..han er filmstjerne-pen uten å skjønne det. 188 høy, slank, mørk, store brungrønne øyne, mørke tette vipper, rette brede bryn, kløft i haka, bredskuldret, liten rumpe, rette ben. Ligner litt på Josh Hartnett. En mann jeg opplever andre jenter snur seg etter. Kniis. Endret 22. mars 2010 av Vinnie
LitaPia Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Drømmemannen ser ut som samboeren min :rødme: Ca 180, bredskuldret og med litt ekstra kjøtt på kroppen, nyyydelige levende øyne og det fineste smilet i hele verden. Perfekt i mine øyne.
Margaret Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Utseende er viktig; det er ihvertfall viktig å være velstelt, men det er veldig fint hvis han har noe mellom ørene også. Er litt ambivalent, egentlig når jeg tenker på hvordan livet vårt sammen burde være. Jeg er ikke spesielt kontrollerende, og kunne aldri holde ut med en mann som er det. På den annen side vil jeg gjerne at han skal "eie" meg litt. Vanskelig å forklare. Utseende. Jeg liker ikke fløtepuser; jeg går best sammen med litt mer voksne menn Utstrålingen hans er utrolig viktig, det er det jeg tenner på, selv om det kan ta litt tid før jeg skjønner det. Derfor er det lenge mellom hver forelskelse Hvis man kombinerer det med et skarpt og våkent ansikt blir jeg fornøyd
Gjest hogwash Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 -Brunette (gjerne mørkt/svart) -Under 175 -Slank/veltrent Er i teorien hvordan drømmedama ser ut, at sjarm har en tendens til å overstyre dette ser vi bort fra..
Cordelia Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Gjerne høy, glimt i øyet, skarpe trekk. Ikke modellpen heller et mer særpreget utsende. Ikke for unaturlig mye muskler, men mer naturlig. Heller hengslete enn bolemuskler. Kanskje..... Vanskelig å si når jeg ikke tror jeg har møtt ham enda. Endret 25. mars 2010 av Cordelia
Tulle Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Dersom me berre tenkjer utsjåande er min høgare enn meg(170) og har mørkt hår. Passe trena kropp med ein litt laidback stil. Litt skjeggstubbar er utruleg sexy syns eg, og dersom han har brillar(gjerne svarte markerte brillar) er det heilt topp! Og sjølvklart må han ha veras styrste utstråling. Kvite tenner med eit flott smil atåt er og eit must dersom me pratar om drømmemannen
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Stephen Lang (Col. Miles Quaritch i Avatar). *Sikle* :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå